Minkä hintainen ristiäislahja kummilapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köyhä

Vieras
Ostin kummilapselle ristiäislahjaksi aterimet, jotka maksoi 30 euroa. Onko liian halpaa, pitäskö ostaa vielä jotain muuta? Minkä hintaisia lahjoja te muut olette ostaneet?

Mun mielestä oikein hyvän hintainen lahja. Eihän se hinta ratkaise tietenkään, mutta tuon hintaisia suunnilleen on mekin ostettu kummilapsille ja omat lapset saaneet kummeiltaan.

Eihän sillä hinnalla ole mitään väliä, ainakaan pitäisi olla. Mä toivon että meen vauvan kummit ostaa/tekee just tasan semmosen lahjan ku ite haluavat meen vauvalle antaa. Yks kummeista toivottavasti tekis ite jotain esim. taulun tai vaatteen kun on niin taitava käsistään, eihän siihen lahjaan sillon paljon hintaa tule mutta on sitäkin arvokkaampi muisto vauvalle isompana.

meidän lapsi kans sai yhdeltä kummiltaan aterimet lahjaksi ja musta oikein hyvä lahja. Tulee myöhemmin tarpeeseen ja ajaa mielestäni modernilla tavalla kummilusikan virkaa. Ei ne lahjat siinä kummiudessa se tärkein aisia oo ja hyvä ettei opeta lapsen vanhempia siihen, että tältä kummilta tulee aina isoja ja kalliita lahjoja.

olisin kyl ostanut ennemmin jonku kummi lahjan ku kerran kummi oot... mut jokainen tyylillään... jos vielä haluat ostaa jotain osta minä pienenä kirja sellasen ostaa yleensä kummi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olisin kyl ostanut ennemmin jonku kummi lahjan ku kerran kummi oot... mut jokainen tyylillään... jos vielä haluat ostaa jotain osta minä pienenä kirja sellasen ostaa yleensä kummi...

Olisin tietty voinu ostaa jonkun kummilahjankin, mutta itse jotenkin pidän enemmän käytännön lahjoista kuin esim. jostain koruista, kummilusikoista tms. ja siksi päädyin noihin aterimiin. Tuo minä pienenä -kirja kyllä olis ollu kans kiva lahja.

Kiitos kovasti kaikille vastaajille! Hyvä jos lahjani kelpaa näin:)

Yhteistyössä