Minkä hintainen joululahja kummilapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GALLUP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

GALLUP

Vieras
Eli sylikummina ollaan ja tässä mietiskelin, että minkä hintaisia lahjoja (joulu/synttäri) teillä on ollut tapana ostaa kummilapsille?

Itse yleensä käytetty n. 30?.

sama kai se on minkä hintainen se lahja on kunhan se vaan on mieleinen! esim. kymmenellä eurollakin saa vaikka ison kasan piirustuspaperia ja tusseja ym. =) ja niitä voi käyttää pitkään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
20-30 euroa. Vasta yksi kummilapsi, mutta olen kotiäiti ja yh niin eipä ole varaa enempään :(

halvemmallakin saa ihan kivoja. Miksi sen pitäis maksaa aina niin paljoa?
Vaatteitakin saa ihan tosi nättejä alle parin kympin ja vaikka värityskirja ja kynät niin riittää kymppikin. Tai joku peli.
En mä jaksa sitä murehtia et tykkäskö lapsen vanhemmat lahjasta. Pääasia et olen lahjan ostanu jos olen ostanu ja lapsi saa tarpeellista.
Ja ihan pienelle pelkkä pallo tai nuppipalapelikin on riittävä.
Tai päivä kummilapsen kanssa.

5-20? meil on yhteensä 10 kummilasta.. isompia ei muisteta "kuin" kortilla.. niil joilla ollu vasta synttärit tai on kohta joulunjälkeen laitetaan jotain pientä kuten sukkia, värikyniä tai kiiltokuvia.
Oman lapsen kummeille oon myös sanonu et ei mitään kallista

20-30 euroa. Vasta yksi kummilapsi, mutta olen kotiäiti ja yh niin eipä ole varaa enempään :(

Vaatteitakin saa ihan tosi nättejä alle parin kympin ja vaikka värityskirja ja kynät niin riittää kymppikin. Tai joku peli.
En mä jaksa sitä murehtia et tykkäskö lapsen vanhemmat lahjasta. Pääasia et olen lahjan ostanu jos olen ostanu ja lapsi saa tarpeellista.

Joo ei se siitä olekkaan :) Ja parhaan kaverin muksu, joten todellakin tietää mun rahatilanteen eikä mitään suuria odotakkaan :)

Tossa oli aika kiva ajatus toi päivä kummilapsen kanssa.... On kyllä vielä niin pieni, että ei ymmärrä, mutta oma lapsi on toiselta kummitädiltään saanut aina lahjaksi "elämyksiä". Ja ne vasta korvaamattomia ovatkin!

Joo ei se siitä olekkaan :) Ja parhaan kaverin muksu, joten todellakin tietää mun rahatilanteen eikä mitään suuria odotakkaan :)

Tossa oli aika kiva ajatus toi päivä kummilapsen kanssa.... On kyllä vielä niin pieni, että ei ymmärrä, mutta oma lapsi on toiselta kummitädiltään saanut aina lahjaksi "elämyksiä". Ja ne vasta korvaamattomia ovatkin!
Aivan :)
Voi ku minut olis kummi ottau joskus vaikka uimaan matkaan tai jotain...olin aina niin kateellinen siskolle jonka kummi hyysäs ihan joka paikkaan.
Hyvä et ystäväsi ymmärtää. Jos osaat kutoa niin tee jotain kivaa. Sukat tai pipo.

Aika samoilla linjoilla näyttäisi suurin osa kummeista menevän. Yleisin summa taitaa olla juuri tuo 20-30?.

Tuli tämä kysymys vain mieleen, kun näin Ticketin Outlet -myymälässä ihanan talvihaalarin (2.laatu tosin), joka maksaisi n.50?. Olisi varmasti ollut mieluinen yllätys, mutta mietin että meneekö turhan kalliksi..

Yleensä 20-25e. Joskus, varsinkin synttärilahjaan, käytetään enemmän, jos löytyy jotain todella kivaa. Lisäksi joulun aikoihin tai alkuvuodesta tehdään jotain kivaa; käydään elokuvissa tai lasten konsertissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Aika samoilla linjoilla näyttäisi suurin osa kummeista menevän. Yleisin summa taitaa olla juuri tuo 20-30?.

Tuli tämä kysymys vain mieleen, kun näin Ticketin Outlet -myymälässä ihanan talvihaalarin (2.laatu tosin), joka maksaisi n.50?. Olisi varmasti ollut mieluinen yllätys, mutta mietin että meneekö turhan kalliksi..

riippuu siitä paljon olet itse halukas maksamaan lahjoista meidän 3v poika sai kummiltaan synttärilahjan joka maksoi 70?

Joululahjat joita olen itse ostanut on arvoltaan noin 15-50e. Vaihtelee paljon. En katsele yleensä hintalappuja, vaan ostan kun jotain kivaa tulee vastaan joka sopii lahjan vastaanottajalle ja tiedän että hän pitäisi siitä myös.

Yhteistyössä