Minkä...................

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi äiti

Vieras
........Painoisi olette?oletteko tyytyväisiä vai minkä painoisi haluaisitte olla?Itse olen 65 kiloa ja haluaisin ainakin 10 kiloa vielä pois sillä en ole kuin 158,5cm pitkä ja hirveä maha synnytyksen jälkeen... :'(

Mä oon 156 cm pitkä ja painan nyt 60 kg, haluisin painaa 50 kg, mut 55 kg olis ihan hyvä jos siihen pääsis. Oon vaan tosi laiska liikkumaan :ashamed: . Herkkulakkoa oon kyllä pitäny ja hyvin se paino laskikin ekan 7 viikon ajan, sit yhtenä viikonloppuna annoin itelleni luvan vähän mässätä ja tulikin sit mässättyä vähän enemmänki ja sen jälkee ei oo paino tippunu ( eli 2 viikkoo). No, jos se jossain vaiheessa taas alkais tippuu, toivossa hyvä elää!! :p

Minä olen 163cm ja ison laihduttamisen jälkeen jo pitkään painoin 60kg ennen tätä toista raskautta ja nyt rv31+5 on kiloja tullut pienine turvotuksineen n.11kg (aika eri määrä kuin esikoisesta tässä vaiheessa - silloin saldo oli n. 18kg tässä kohtaa eikä tosiaan siihen jäänyt :D ).

Silloin kun alunperin laihduttamisen aloitin päätin, että tulen päätymään normaalin painoindeksin alueelle (eli mulla 53,1 - 66,3kg muistaakseni). Lopulliseksi tavoitteeksi kirkastui naisellisella tavalla hieman lihaksikas 56 - 60kg ja se on tarkoitus taas synnytyksen jälkeen palauttaa. Eli mulle se on niin, että niin kauan, kun puhutaan tuosta painoalueesta niin on ihan sama painanko sen 56 vai 60 vai jotain siltä väliltä ja omat kunnianhimot liittyy siihen miten paino "asettuu" :)

Ankea totuus on se, että ne viimeiste 5-10kg tai, jos alunperinkin tarve/ halu on pudottaa jotain siltä väliltä niin pelkkä syömisten ja herkuttelujen vahtiminen ei riitä... Liikuntaa siinä tarvitaan. Eikä mitään pakonomaista ja mahdollisimman usein tapahtuvaa rääkkiä vaan nimenomaan tavoitteisiin ja omaan kuntoon räätälöityä tavoitteellista monipuolista liikuntaa.

Uskon vakaasti, että pientä ylimääräistä/ viimeisiä ylikilojen rippeitä pudottava pääsee parhaisiin tuloksiin, kun oikein miettii miten liikunnasta saa psyykattua itselleen mukavan osan elämää eikä vain välineen painon pudotukseen.

Tsemppiä kaikille ja niille, jotka on jo kiloja pudottaneet: muistakaa olla iloisia jo pudonneista kiloista (miten paljon on tullut jo terveydelle tehtyä hyvää, vaikka peilikuva ei vielä vastaisikaan omaa ihannetta) :flower:

Minä oon 157cm ja painan 48kg yleensä, riippuu kierrosta ;) Mulla on tavoitteena väh. 50kg, eli näin toisin päin täällä :/ Mulla on kuntokuuri menossa jotta kiinteytyisin ja painoharjottelu jotta saisin lisää massaa... Suurinpiirtein tyytyväinen olen nytkin, koska ennen raskauksiani olin tosi pahasti alipainoinen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2005 klo 12:39 auryn kirjoitti:
Minä oon 157cm ja painan 48kg yleensä, riippuu kierrosta ;) Mulla on tavoitteena väh. 50kg, eli näin toisin päin täällä :/ Mulla on kuntokuuri menossa jotta kiinteytyisin ja painoharjottelu jotta saisin lisää massaa... Suurinpiirtein tyytyväinen olen nytkin, koska ennen raskauksiani olin tosi pahasti alipainoinen.

Vaihdetaanko painoja... :/ Mun pitäis varmaan painaa toi mitä sä painat mut IKINÄ en kyllä tuu sinne asti pääsemään kun ei nytkään tavoite ees häämötä..

Täällä ollaan 166 cm ja n. 64 kg. Vielä haluaisin kesään mennessä tiristää 4k pois. No onhan tota jo hyvin lähtenytkin. Tytön synnytyksen jälkeen 16 kg. Tyttö täyttää kohta vuoden että hitaasti mutta varmasti ollaan menty eteenpäin...

Yhteistyössä