Minkä verran sinun n.2-vuotiaasi painaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Meillä kun on noiden painojen kanssa ollut ongelmia, varsinkin tuon esikoisen kanssa (painaa siis liian vähän, on aina painanut).

Ja nyt on tuolla kuopuksella 2v neuvola tuloillaan ja siksi kyselenkin, mitä teidän muiden 2-vuotiaat painaa?
Tämä meidän tytteli painoi tuossa kotia vaa´alla 12,1kg.

Tytöllä on pituutta vajaat 90cm (noin vaatteista päätellen).

Meillä tyttö oli 88,5 cm ja 12,0 kg ja poika 90 cm ja 12,0 kg. Hoikkia ovat, mutta ei tuosta mitään ole neuvolassa sanottu, kun tasaisesti kasvavat omilla käyrillään.

meillä poitsu täytti syyskuussa ja oiskos painoa noin 12kg. Me myös viime keäänä rampattiin kasvukontrollissa kun meni käyrien alapuolella. Itse en kuitenkaan oo tilanteesta huolestunut kun en oo enkä ole ollutkaan itsekään mikään juurikaan isompi.
Poika vilkas ja sairastellut korvia yms. niin sanovat että se voi myös painoon vaikuttaa (?). Poitsu kuitenkin syö hyvin niin eiköhän se tuosta vielä kasva... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Dacapo:
meillä poitsu täytti syyskuussa ja oiskos painoa noin 12kg. Me myös viime keäänä rampattiin kasvukontrollissa kun meni käyrien alapuolella. Itse en kuitenkaan oo tilanteesta huolestunut kun en oo enkä ole ollutkaan itsekään mikään juurikaan isompi.
Poika vilkas ja sairastellut korvia yms. niin sanovat että se voi myös painoon vaikuttaa (?). Poitsu kuitenkin syö hyvin niin eiköhän se tuosta vielä kasva... :D

Mulla oli pienenä ihan hirveät korvatulehduskierteet ja kun ne saatiin kuriin niin lihoin melkein samantien.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
13,8 kg ja 91 cm poika

Niin ja tällä jäbällä kans kovat korvatulehduskierteet ja sairastellu, siks ollu vauvana pullukka kun on syöny lohdutukseksi kipuunsa.
Nyt kun sairastelu vähentyny, niin paino tasoittunu. Lapset reakoi niin erilailla, toinen syö stressiin, toinen laihtuu.

Yhteistyössä