Minkä verran paskaa on kohtuullista yhdelle ihmiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Halusin parisuhteessa
-läheisyyttä, sekä tunnetason että fyysistä.
Tunnetason läheisyyttä ei ollut.
-olla haluttu, en ollut
-että mies olisi välittänyt jos mulla on pahaolla. Ei välittänyt

Mutta aloitetaan alusta
1.-oltiin ulkomailla,saatiin sieltä syyhy, jonka kanssa tapeltiin 8kk, joka vitun päivä,lähinnä minä sain tehdä työn.

2-uuvuin, ja turhauduin sekä tilanteeseen että miehen laiskuuteen, että siihen ettei mies tehny mitään seksiongelmilleen.
= mies jätti

3. Totesin että en jaksa kaikkee yksin, luovuin lauman uroksesta, uros oli ongelmallinen, kerroin tämän ja kaiken muunkin. Sovittiin hinnaksi 200€ ,rotukoira, rekisteröity! Äijä tuli hakee koiraa toisen äijän kanssa. pelästyin että vie vielä tyttökoiranki mennessään.
Yritti et sais koiran ilmatteeksi. En antanu.
Otti koiran

> teki rikosilmoituksen petoksesta! Koska olen muka huijannut!

3.Kun tein katoamisilmoituksen eräästä henkilöstä, teki tämän sisko musta lastensuojelu ilmoituksen! Kostoksi, ilkku oikein että menetän lapset tästä hyvästä!!.

4 kun eron jälkeen päästin viimein lähelleni miehen, tämä käytti mua vaan saadakseen seksiä. Ilmeisesti. Mutta luulin muuta.

5 halusin saada opaskoira pennun kasvatettavaksi, en saanut.

Mitä seuraavaksi??

Mut on vaan jätetty, mua on käytetty hyväksi,musta on tehty perätön rikosilmoitus ja perätön lastensuojeluilmoitus, en saanut opaskoira pentua.

Enpä taida enää yrittää yhtään mitään.
Pahinta tässä on kuitenkin se että oon muuttumassa, ennen ajattelin aina muita ennen itseäni, nyt oon siinä pisteessä että taidan jatkossa ajatella vasn itseäni.

niin ja nämä on tapahtunut viimesen vuoden aikana. En ole juonut, enkä juo. Kiitos vaan.
musta vaan tuntuu että vaikka yritän parhaani ja tavallaan haluan vain vähän niin aina saan ns.paskaa niskaan!!

Luulen, että sä oot saanut enemmän paskaa niskaan kuin on kohtuullista. Ja tää paska sun niskaan tuli jos siinä vaiheessa kun henkisiä ominaisuuksia jaettiin. Ne vaikuttaisivat nimittäin olevan kohtuuttoman vajavaiset. Se on valitettavaa, että usein käy niin, että kun ÄO on alhainen niin muutenkin tulee takaiskuja.

Noin pöljien ihmisten pitäis pysyä jossain landella "turvassa" eikä lähteä isoon maailmaan alkuunkaan.

Taidat olla kovin nuori vielä, jos tuossa on se paskan määrä joka sulle on liikaa...
Ylös itsesäälistä ja kohti uutta. Jos jäät vanhoja kaivelemaan niin lappaat ihan itse sitä vanhaa maahan karissutta paskaa uudelleen omaan niskaasi. Paras ”kosto” tuollaisille menneen ajan ihmisille on se että jatkat elämääsi etkä piittaa heistä enää. Sillä tavalla pääset heidän otteestaan.

Tsemppiä vaan ja etiäppäin.

rakastin miestäni, rakastin syntymätöntä lastani jonka myös menetin (se on ihme juttu kun on ok surra jos koira kuolee, mutta sitten itselle rakkaan miehen menettäminen pitäisi olla pikkujuttu, kolmasosan elämästäni elin aviomieheni kanssa)
. Kyllä olisin mieluummin sairastunut syövän kuin menettänyt mieheni tai lapseni (ja kyllä minulta on poistettu kohdunkaulalta pahalaatuinen muutos, kyllä lapseltani on leikattu kasvain joka tappaa suhteessa muutoksen esiintymiseen eniten).

Kyllä on iso ongelma, siksi että en kelpaa edes pentua kasvattamaan!

No onpa iso ongelma, että ei saanut opaskoiraa kasvatukseen. On niin suuri ongelma, että kyllä kaksi sairastamaani syöpää kalpenee tuollaisen rinnalla.

Yhteistyössä