Minkä värisiä ovat kirjaimet M, S, A, O, L ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adalmiinA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei ole. Mutta oon kattonu kerran ohjelman, jossa tutkittiin ku ihmiset näki viikonpäivät ja kirjaimet väreinä..jopa numerot. Aika jännä oli. Ite en nää missään värissä erityisemmin. Tää oli aika hyvä muistikikka muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Mie oon varmaan ihan pöljä tai jotain mut en saa noihin kirjaimiin tai ees viikonpäiviin minkäänlaisia värejä liitettyä. :whistle:
Se onnistuu kun liityt johonkin New Age hörhölahkoon ja pössyttelet kannabista. Alkaa näkymään värejä vaikka missä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Mie oon varmaan ihan pöljä tai jotain mut en saa noihin kirjaimiin tai ees viikonpäiviin minkäänlaisia värejä liitettyä. :whistle:
Se onnistuu kun liityt johonkin New Age hörhölahkoon ja pössyttelet kannabista. Alkaa näkymään värejä vaikka missä.

Okei eli en oo tarpeeks hörhö siitäkös se johtuukin. :laugh:

Siitä juuri. Jos haluaa oikein nopeasti värimaailman fiiliksiin niin kantsii haistella tinneriä ja tolua.

tolu ei auta (just nimittäin läträsin siivotessani sillä oikeen urakalla eikä näy vieläkään mitään kivaa) :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Siitä juuri. Jos haluaa oikein nopeasti värimaailman fiiliksiin niin kantsii haistella tinneriä ja tolua.

tolu ei auta (just nimittäin läträsin siivotessani sillä oikeen urakalla eikä näy vieläkään mitään kivaa) :attn:

On varmaan menny sitte vanhaksi :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

On varmaan menny sitte vanhaksi :/

minä vai tolu :laugh:

Yhteistyössä