Minkä väriset ottaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saara

Vieras
Huomenna mennään valitsemaan 2kk:n ikäiselle neidille uudet rattaat. Tarkoitus on ostaa city crossit ja niihin joko citykoppa tai sitten quadrolift.
Väriä en vain osaa päättää!

http://www.emmaljunga.no/start.asp?lang=FI&country=UK

Minkä väriset sinä ottaisit?

Jos/kun ei tule suoraa linkkiä, niin valitse oikealta city cross ja alhaalta värit, niin saat värivalikoiman.

Ottaisin Brown check, Pink check tai dark Grey.
Oma suosikki noista olis toi Dark Grey :)

Siis noi oranssit on aivan järkut. En ikinä tollasia ottais vaikka ilmasiks saisinkin. Hyi yöks..
Jokaisella oma mielipide :)

Mä en ottais noita ihan värikkäimpiä koska niihin voi kyllästyä helposti ja toisaalta kun ne menee muodista, niiden myynti voi olla vaikeampaa eteenpäin jos niin pitkälle ajattelee.
Mun mielestä toi Pink Check on sopivan hillitty mutta ylellisen tyylikkään näköinen. Ottaisin :heart: Tai sit Pro Bordeaux voi olla luonnossa aika kivan näkönen kans. Mä olen edelleen meidän 5 vuotta vanhoihin Emmaljungien väriin tyytyväinen vaik on vain "tylsä" väri.

Muoks. Ei näytä pahalta tuo Pro Forestkaan :) Meidän vaavi tykkää katella noit kuvioita jotka on valkoisella.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Mä en ottais noita ihan värikkäimpiä koska niihin voi kyllästyä helposti ja toisaalta kun ne menee muodista, niiden myynti voi olla vaikeampaa eteenpäin jos niin pitkälle ajattelee.

Mä en kyl väreihin kyllästy, värittömyyteen ennemminkin, mutta jälleenmyyntiarvoa jos haluaa ajatella, voi olla ehkä vaikeampi saada esim. pinkkejä myytyä kuin jotain neutraalimpaa väriä.

Ne on ihan oikeasti luonnossa aivan eri näköisiä kun noissa kuvissa. Valitse vasta kaupassa!

Itse varasin juuri meidän tytölle nuo Celebration Whitet :) Luonnossa aivan upeat kangastehosteineen, ja ovat siis nahkaa :)

Yhteistyössä