Minkä väriset Emmaljungan City Crossit tai City kopan ottaisit tyttövauvalle?

15.06.2010
98
0
6
Eli ajateltiin ostaa Emmaljungan City Crossit väriä Pro Coffee ja City kopan väriä White Leatherette. Tuossa alhaalla vielä linkit, että minkälaiset on harkinnassa. Nyt ajattelin kysyä teiltä, että onko nuo Crossit hyvät ja onko nuo hyvät värit vai kannattaako ostaa ihan perus mustat? Mitkä värit sinä ottaisit City koppaan ja minkä valitsisit Crosseihin? Tuo istuinosa ja City koppa saa olla eri värisiä...

City koppa = http://www.emmaljunga.com/img/403/35062.jpg

City Cross = http://www.emmaljunga.com/img/0/1485.jpg

Kiitos paljon arvon mammat! :heart::heart::heart::heart::heart:

minusta hyvä yhdistelmä, tykkään itsekin kovasti tuosta valkoisesta nahasta! Luulen, että ruskea ja valkoinen on tosi hyvä yhdistelmä, parempi kuin musta ja valkoinen. Tietysti itse vaunuista tahi muusta ei ole kokemusta, mutta ihan puhtaasti tyylillisesti minusta hyvä valinta :)

Onhan tuossa sekin hyvä pointti, että ruskeassa ratasosassa ei sitten kura näy, mutta vauvan kanssa kelpaa hienostella vähän valkoisella kopalla <3

Missään tapauksessa en ostaisi vaaleita. On syksyn kurakeleillä todella hankalat. Mielummin se tummempi versio tai sitten ihan perusmusta. Musta on ihan hyvä valinta jo senkin takia, että jos myöhemmin tulee poika.

kyllä minusta tuo väriyhdistelmä menee pojallekin aivan yhtä hyvin! Ja tuo tumma ruskea on mielestäni kurakeleilläkin ihan yhtä hyvä kuin musta. Itse en tykkää kun aina niin synkkiä värejä pienille tuputetaan, pelkkää mustaa ja tummansinistä. Kerrankin joku on valinnut kauniit ja vielä käytännölliset värit! Kyllähän tuosta valkoisesta nahasta saa hyvin pyyhittyä pienet kuraroiskeet poiskin ;)

kyllä minusta tuo väriyhdistelmä menee pojallekin aivan yhtä hyvin! Ja tuo tumma ruskea on mielestäni kurakeleilläkin ihan yhtä hyvä kuin musta. Itse en tykkää kun aina niin synkkiä värejä pienille tuputetaan, pelkkää mustaa ja tummansinistä. Kerrankin joku on valinnut kauniit ja vielä käytännölliset värit! Kyllähän tuosta valkoisesta nahasta saa hyvin pyyhittyä pienet kuraroiskeet poiskin ;)

Peesi

No ei ainakaan mustaa! Ikinä en omaani työntelis hautajaisvankkureissa. Iloisia ja raikkaita värejä mieluummin! Ja tuo valkoinen on tosiaan nahkaa niin siitä on jopa helpompi pyyhkäistä liat ja kurat pois kuin kankaisesta. Eli kauniit värit on nuo valitsemasi.

Mulla on itelläni odottamassa City Crossit ja värinä Celebration White, sekä rattaissa että kopassa

Yhteistyössä