Minkä väriseksi puulattia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Meillä on maalatut lautalattiat :D

Ota tapetinpala mukaan ja lähde maalikauppaan, siellä se selviää :wave:

Ei se välttämättä auta, kun ei yhtään osaa päättää, et mikä väri. Kirsikan sävy ei tulisi mieleenkään, siitä ei pelkoa. Mutta jos sen verran tässä olisin päättänyt, niin kumpi pähkinä vai beige?

Alkuperäinen kirjoittaja Sarppa:
Meillä on maalatut lautalattiat :D

Ota tapetinpala mukaan ja lähde maalikauppaan, siellä se selviää :wave:

Ei se välttämättä auta, kun ei yhtään osaa päättää, et mikä väri. Kirsikan sävy ei tulisi mieleenkään, siitä ei pelkoa. Mutta jos sen verran tässä olisin päättänyt, niin kumpi pähkinä vai beige?

Siis haluatko maalatun, kuultolakatun, vahatun vai minkälaisen lattian?

Sen verran vielä, että siis huoneessa on osittain vino katto ja matalin osa huoneesta vain reilu 1 m korkea. Että mahtaako tumma lattia madaltaa huonetta vielä lisää? Ja kun ne lattialistat haluaisin valkoisena.

Siis haluatko maalatun, kuultolakatun, vahatun vai minkälaisen lattian?

En mie tiiä :) . Maalattu varmaan lähinnä.
[/quote]

Meillä on yks lattia n. 45 neliötä todella tummalla öljyvahalla, onneks on iso tila muuten olis hirvee.

Mä edelleenkin ottaisin sen tapetinkappaleen ja menisin sinne kauppaan :D Mieti myös minkä väriset huonekalut yms. tulee huoneeseen jottei tule liian tummaa lattiaa.
Mä muuten maalasin yhden huoneen lattiaan maton ;)

Sen verran vielä, että siis huoneessa on osittain vino katto ja matalin osa huoneesta vain reilu 1 m korkea. Että mahtaako tumma lattia madaltaa huonetta vielä lisää? Ja kun ne lattialistat haluaisin valkoisena.

Ehdottomasti vaalea lattia.

Käviskö sitten se beige :) ?

Ehdottomasti vaalea lattia.

Käviskö sitten se beige :) ?

Kyllä, mutta ota se tapetti sinne kauppaan :whistle: :wave:

Meillä on yhden huoneen lattia beige :whistle:

Meillä oli koneellisesti lakattu puolihimmeällä. Mutta parhaat mitä oon nähny, on itse lakattu Uulan lattialakalla (kiiltävä), ja vahattu (kestää pitkään hyvänä ja voi paikata sieltä mistä kuluu). Maali menee nopeemmin huonon näköiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä oli koneellisesti lakattu puolihimmeällä. Mutta parhaat mitä oon nähny, on itse lakattu Uulan lattialakalla (kiiltävä), ja vahattu (kestää pitkään hyvänä ja voi paikata sieltä mistä kuluu). Maali menee nopeemmin huonon näköiseksi.

Meillä on ainakin kestänyt maalit todella hyvin, kyllä niitä on yks ipana kaikilla mahdollisilla konsteilla koittanut kuluttaa.

Maali on siitä kivaa, että sitten kun kuluu niin uutta väriä päälle niin saa helposti uuden ilmeen huoneeseen.

Meillä on tumma lattia valkoisilla lattialistoilla ja minä tykkään :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:

Meillä taas on kuultolakattu valkoinen lattia tummilla listoilla, tykkään kovasti!:)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:

Meillä taas on kuultolakattu valkoinen lattia tummilla listoilla, tykkään kovasti!:)

Meillä kans harkinnassa yläkertaan makkareihin =)

Onko kellään käsitystä siitä, mistä saisi valkoisen kiiltävän lattian, onko laminaattia sellaisena? uuteen taloon tulisi, niin ilmeisesti lankkukin on hankala laittaa lattialämmityksen vuoksi. Kannustalon rauhala- esitteessä on valkoinen kiiltävä lattia, näyttää vanhalta puulattialta, mutta ei voi sitä uudessa talossa olla...vinkkejä ja tietoa kaipaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja Venla:
Onko kellään käsitystä siitä, mistä saisi valkoisen kiiltävän lattian, onko laminaattia sellaisena? uuteen taloon tulisi, niin ilmeisesti lankkukin on hankala laittaa lattialämmityksen vuoksi. Kannustalon rauhala- esitteessä on valkoinen kiiltävä lattia, näyttää vanhalta puulattialta, mutta ei voi sitä uudessa talossa olla...vinkkejä ja tietoa kaipaisin...

Laminaattia veikkaan. Sitä löytyy vaikka milaisena. Just näin hienon harmaa-musta ruudullisen. Ja hyvin vahattu muovimattokin voi olla.

Yhteistyössä