Minkä värinen sohva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
tuleeko lapsi vai aikuis perheeseen, jos lapsiperheeseen ni ehdottaisin harmaata

Juu kyllä kaks lasta löytyy...ja harmaata olen kyllä itsekin miettinyt. Isäntä yrittää saada jotain tiilenpunaista....

ei tiilenpunaista, kauhea väri johon taatusti kyllästyy.

tuleeko lapsi vai aikuis perheeseen, jos lapsiperheeseen ni ehdottaisin harmaata

Juu kyllä kaks lasta löytyy...ja harmaata olen kyllä itsekin miettinyt. Isäntä yrittää saada jotain tiilenpunaista....

mä en ottas tiilenpunaista jos lattia on kirsikka ja toiseksi siihen on todella vaike yhdistää muita värejä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

ei tiilenpunaista, kauhea väri johon taatusti kyllästyy.

No niin on.....tästä käydään varmasti monta keskustelua, mutta eiköhän se sopu löydy...

en tiiä millaista sohvaa etsitte, mut me käytiin melkomonta liikettä läpi ku etsittiin kiinteillä tyynyillä olevaa kulmasohvaa.. sellainen löytyi sit masku:sta (pohjanmaankalusteen sohva)

en tiiä millaista sohvaa etsitte, mut me käytiin melkomonta liikettä läpi ku etsittiin kiinteillä tyynyillä olevaa kulmasohvaa.. sellainen löytyi sit masku:sta (pohjanmaankalusteen sohva)

Meillä on maskusta 11/ 2008 ostettu kulmasohva, joka on menny ihan hirveään kuntoon eli olen tosi pettyny...Maksoi 1200? ja meillä ei siinä ole syöty tms. Kankaan pinta on karmeassa kunnossa ja mikään lika ei lähde pois. Ostettaessa kehuttiin, että on jopa kaatunut punaviini saatu siitä kankaasta pois ja pöh sanon minä!! Meillä punainen sohva, jossa olisi ilmeisesti pitänyt istua sukkahousuissa ja pipo päässä, että olisi pysynyt edes jonkinlaisena! Maskusta tulee ens viikolla myyjä ottamaan kuvia ja tekee reklamaation tehtaalle, mutta saas nähä kuinka käy...

Meillä on maskusta 11/ 2008 ostettu kulmasohva, joka on menny ihan hirveään kuntoon eli olen tosi pettyny...Maksoi 1200? ja meillä ei siinä ole syöty tms. Kankaan pinta on karmeassa kunnossa ja mikään lika ei lähde pois. Ostettaessa kehuttiin, että on jopa kaatunut punaviini saatu siitä kankaasta pois ja pöh sanon minä!! Meillä punainen sohva, jossa olisi ilmeisesti pitänyt istua sukkahousuissa ja pipo päässä, että olisi pysynyt edes jonkinlaisena! Maskusta tulee ens viikolla myyjä ottamaan kuvia ja tekee reklamaation tehtaalle, mutta saas nähä kuinka käy...

me taas on oltu todella tyytyväisiä. Oliko se teidän sohta pohjanmaan sohva? mä en tiiä mikä tuon kankaan nimi on, mut se on sellaista vähän verkkomaista ja aika vaalean ruskea. Ainakin mustaviinimarja mehun nektari siitä lähti pois.
Se kankaan kestävyys varmaan riippuu siitäkin mitä se kangas on, mä en missään nimessä haluaisi mitään nukkapintaista kangasta

Alkuperäinen kirjoittaja pulassa:
Voi auttakaa päättämään minkä värisen sohvan ostaisimme....Olohuoneessa on harmaa takka, kerman väriset seinät ja kirsikan värinen lattia!
Ostaisin tummanapunaisen sohvan. Olen kyllä muutenkin outo tapaus. :D

Yhteistyössä