Minkä värinen luomiväri? Auttakaa akkaa hädässä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bileet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bileet

Vieras
Mä olen ihan surkea meikkaamaan, mutta nyt olisi viikonloppuna vähän isommat kinkerit tulossa. Olen nyt oikeen harjotellut tuota silmämeikin tekoa ja sain mielestäni jo ihan kivan näkösesti luomiväritkin (käytin sellaista kolmen värin palettia mutta väri nyt oli vaan joku joka löytyi mappi ö:stä).

Nyt pitäisi sitten käydä huomenna ostamassa sellanen luomiväri mikä oikeesti sitten vielä sopii mulle! Mutta mistä minä tiedän mikä se olisi?? Auttakaa nyt joku! Mulla on punaset hiukset, vihreet silmät (vitivalkonen iho) ja sellainen valko-musta iltapuku. Huulipuna on ehkä aavistukeen oranssiin menevä, ei mikään kauhean räikeä.

Ja joo, en oikeesti tiennyt mistä muualta kysyisin! :xmas:

Mitäs jos kysyisit siellä kaupassa myyjältä? Heillä pitäisi olla ammattitaitoa opastaa meikkauksessa ja oikeiden sävyjen valinnassa, jos nyt et ihan Tarjoustalosta tai Halpahallista meikkejäsi käy ostamassa...

Ensin meinasin jotain harmaa-musta-valkonen yhdistelmää, mutta onko se sitten liian kova väri mulle? Yritin vaan miettiä mikä sopisi puvun kanssa. Ja kun huulipuna ei ole kovin tumma, niin silmämeikki voisi vähän enemmän erottuakin? Siis näin ajattelin, mutta tiedä sitten näyttäisinkö markkinapelleltä!

Hei onko Sokoksella tai Stockalla vielä niitä meikkipalveluita, että jos ostan sieltä luomivärin niin saan jonkun neuvomaan mikä olisi mulle hyvä väri? :D

[QUOTE="vieras";24184904]Harmaapaletti. Jos siis mustavalkoinen puku. Eli valkoinen, harmaa ja musta, tai vaaleanharmaa, keskiharmaa, tummanharmaa.[/QUOTE]

No justiinsa näin mäkin sen ajattelin! Jotenkin tuntuisi että tuo ruskea riitelee puvun kanssa. Tosin pitäsköhän sen huulipunankin sitten olla punasempi.... Voi apua, miksei kukaan kertonut että tämä on näin vaikeeta?? :laugh:

No justiinsa näin mäkin sen ajattelin! Jotenkin tuntuisi että tuo ruskea riitelee puvun kanssa. Tosin pitäsköhän sen huulipunankin sitten olla punasempi.... Voi apua, miksei kukaan kertonut että tämä on näin vaikeeta?? :laugh:

Joo ruskea sopii kyllä muulloin, ja kulta ja luumukin erityisen hyvin vihreille silmille. Mutta mustavalkoisen kanssa en ruskeaa laittaisi.

Millainen huulipuna sulla nyt on? Se ois ideaali, jos se ois sun hiusten väristä.

Minulla itsellänikin on punainen tukka, vihreät silmät, ja vaalea iho. Suosin luomiväreissä juurikin ruskean sävyjä. Kulta ja violetti ovat myös kivoja. Ja aluksi pohjustan koko luomen kulmakarvoihin asti valkoisella/vaalealla luomivärillä, Jota jää näkyviin silmän sisänurkkaan, sekä kulmakarvan alle. :)

[QUOTE="vieras";24184964]Joo ruskea sopii kyllä muulloin, ja kulta ja luumukin erityisen hyvin vihreille silmille. Mutta mustavalkoisen kanssa en ruskeaa laittaisi.

Millainen huulipuna sulla nyt on? Se ois ideaali, jos se ois sun hiusten väristä.[/QUOTE]

No se on kyllä aika saman sävystä kun mun hiukset, aavistuksen tollasta oranssiin vivahtavaa, ei kovin räikeää kuitenkaan. Eli sekin voisi olla just passeli? :)

Sit mulla on olemassa tollanen oikeen paloautonpunanen huulipunakin, mutta sitä olen vähän arka käyttämään... Varsinkaan kun joudun tässä tilaisuudessa olemaan aika huomion keskipisteessä. Kauhia jos se tuhraantuisi!

Stokkalla ja Sokoksella saat molemmissa asiantuntevaa opastusta pyytäessäsi. Täällä palstalla lienee aika turha kysellä tähän asiaan neuvoja ellet kuvaasi laita mukaan, eikä ne vastaukset mitenkään takuuvarmoja silloinkaan ole...

Uusimmat

Yhteistyössä