T
tuleva bloggaaja
Vieras
Tyyliin Shampanjaa ja vaahtokarkkeja? Vai Elämää maalla? Vaiko Pirinää, porinaa ja papatusta?
Millainen nimi on siis mielenkiintoinen?
Millainen nimi on siis mielenkiintoinen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:No mikä noista kuvaa sun blogin sisältöä parhaiten?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Kaikki noi on paljon parempia kun mun blogin nimi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva bloggaaja :Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:No mikä noista kuvaa sun blogin sisältöä parhaiten?![]()
Ei mikään.Nuo oli siis vaan "tyylillisesti" vaihtoehtoina.
Lukeeko kukaan muuten edes blogeja ihan tavan lapsiperheen arjesta? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Mä ainakin voisin lukea.Keksi joku mikä kuvaa teidän elämää parhaiten. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita? Arjen huumaa? Jotain sellasta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva bloggaaja :Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Mä ainakin voisin lukea.Keksi joku mikä kuvaa teidän elämää parhaiten. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita? Arjen huumaa? Jotain sellasta.
![]()
Kiitos. :flower: Jotain kuvaavaa täytyisi siis keksiä.Tykkään todella paljon kirjoittelemisesta mutta mitään harrastus-, leivonta- tai muotiblogia ym. en saisi aikaiseksi niin suunnittelin sitten vaan kirjoittelevani yleensäkin meidän touhuista.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ole hyvä.Kyllä se nimi sieltä vielä tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva bloggaaja :Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ole hyvä.Kyllä se nimi sieltä vielä tulee.
Onko sinulla itselläsi blogia?
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Ei ole. Oon kyllä harkinnut, koska tykkään kirjottamisesta tosi paljon, en ole vaan saanut aikaiseksi.![]()