Minkä näköisistä miehistä pidät ja millainen itse olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bundo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Danny-boykin alkaa olla charmikas...

danny_trejo.jpg

Ei mikään pullapoika. :D

Joo ehdottomasti NÄYTTÄÄ karismaattiselta. Mutta kun katsoo näyttelijänsuorituksiaan, niin ei sitä valitettavasti ole. Kauhea, miten paljon ulkomuoto antaa odottaa ja miten sitä pettyykin, kun huomaa, että jännittävä pakkaus onkin vain ontto.

-ikäsi
- Minkä näköinen itse olet?
- Minkä nököisistä miehistä pidät?
- Minkä näköinen mies sinulla on?
- Mitkä ulkoiset piirteet miehissä on sellaisia, joita et voi sietää?

-33v
-pitkä, hoikka, pitkätukkanen
-hoikista, poikamaisen söpöistä ja nuorekkaista
-ei minkäänlaista tällä hetkellä (en oo kelpuuttanu niitä jotka ois ollu kiinnostunu!)
-lihavuus, liika lihaksikkuus, kaljuus, pitkä tukka, sänkeä pidempi parta, silmälasit, isot tatuoinnit, erikoiset lävistykset, pienet ja naismaiset kädet, liian vaalea, näkymättömät kulmakarvat, hailakan väriset silmät, pieni nenä, pieni suu, kapeat huulet, hampaat ei näy kun hymyilee, leveä lantio, velttoontunu perse, kapeat hartiat, kaljamaha.. näitä riittää!

- Ikäsi? 23

- Minkä näköinen itse olet? Aika tavallinen. Kyl mä pidän itseäni ihan hyvännäkösenä. Tummat pitkät hiukset, vihreät silmät, vähän on ylimääräistä mut normaalipainossa kuitenkin.

- Minkä nököisistä miehistä pidät? En oo oikeen löytänyt yhtäläisiä piirteitä muita kun siniset silmät.:D Tykkään pitkistä hiuksista. Ja tummista, mutta kyllä semmonen luonnollisen vaaleahkokin käy. Mieluummin rotevahko kun laiha. Ei kuitenkaan mitään superbodari.

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR6w4kaQGJcK-UScGxFX0S6sppLpmy8RHq8-X4EoaWs-S4k7E4m <-Tämän jos sais vielä pitkillä hiuksilla niin perfect!

- Minkä näköinen mies sinulla on? Miehellä tummat (värjätyt) pitkähköt hiukset, sinisen silmät. Ei kuitenkaan mikään goottityylinen, ihan normit siistit vaatteet. Normaalipainoinen. Hieman tullut kaljamahaa..

- Mitkä ulkoiset piirteet miehissä on sellaisia, joita et voi sietää? Semmoset teknopellen näköset on karmeita. Tyyliin vaalea siilitukka, aurinkolasit, joku räikeä paita ja shortsit. Yh. Tai sitten semmonen nössähtävä kukkakeppi ei myöskään kyllä sytytä yhtään. Yleensä ottaen en tykkää siilitukista.:D

Yhteistyössä