Olen 24-vuotias. Pituutta noin 170cm, bmi 28,5-29. Harrastan liikuntaan kyllä ja ylipainosta huolimatta, se varmaan jollain tapaa näkyy kuitenkin. Paljon olen saanut kuulla olevani nätti, joten kai ihan perusnätti vähintäänkin olen. Pitkä, vaalea ja kihara tukka, sekä isot silmät. Panostan pukeutumiseen. Itse pidän itseäni ihan keskivertona kai.
En voi sietää isoja miehiä. En tiedä johtuuko se jostain piileksivästä kompleksista, mutta miehellä ei saa olla yhtään ylipainoa. Miehen pitää olla mua pitempi, koska käytän korkkareita, mutta ei mielellään yli 187cm. Tykkään sporttisista miehistä, joilla urheilullisuus näkyy jollain tapaa ulospäinkin. Geeneiltään enemmin sirompaa sorttia, kuin vankkarakenteista. Sellainen yleisurheilija, hiihtäjä tai jalkapallon pelaaja

Miehekkyys on tottakai hyvä asia, mutta poikamaisuuttakin pitää olla.
Miehen pitää hoitaa hygieniaansa hyvin, olla puhdas ja hyvältä touksuva. Paksut hiukset ehdottomasti. Ohut tukka on

. Lyhyet ja siistit hiukset. Hyvä iho, hyvät hampaat ja ei partaa tms. Kasvoiltaan peruskomea riittää, ripauksella söpöyttä. Pukeutuminen on tärkeä asia, eli ainakin jonkun verran pitää olla kiinnostunut pukeutumisestaan ja olla sopivan muodikas.
Oma mieheni on juuri tuollainen.