Minkä näköisistä miehistä pidät ja millainen itse olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bundo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bundo

Vieras
-ikäsi
- Minkä näköinen itse olet?
- Minkä nököisistä miehistä pidät?
- Minkä näköinen mies sinulla on?
- Mitkä ulkoiset piirteet miehissä on sellaisia, joita et voi sietää?

- 29
- pieni ja sievä, taskumalli :D
- miehen pitää olla pitkä, sopivasti lihaksikas
- pitkä, sopivasti lihaksikas, lumoavat silmät, aina pieni parransänki ja siilitukka
- mies ei saa olla hintelä, pitkät hiukset on kamalat miehellä. En välitä lyhyistä miehistä. Finninaamat on myös hyi. Kaljamaha on kauhistus!

Danny-boykin alkaa olla charmikas...

danny_trejo.jpg

Ei mikään pullapoika. :D

- 34
- reilusti ylipainoinen, lyhyt
- tummista, pitkistä, harteikkaista, sopusuhtaisista
- tumma, pitkä, harteikas, jonkin verran ylipainoinen
- kukkakeppimäinen olemus, lyhyys, huono hygienia, teinivaatetus

Olen 24-vuotias. Pituutta noin 170cm, bmi 28,5-29. Harrastan liikuntaan kyllä ja ylipainosta huolimatta, se varmaan jollain tapaa näkyy kuitenkin. Paljon olen saanut kuulla olevani nätti, joten kai ihan perusnätti vähintäänkin olen. Pitkä, vaalea ja kihara tukka, sekä isot silmät. Panostan pukeutumiseen. Itse pidän itseäni ihan keskivertona kai.

En voi sietää isoja miehiä. En tiedä johtuuko se jostain piileksivästä kompleksista, mutta miehellä ei saa olla yhtään ylipainoa. Miehen pitää olla mua pitempi, koska käytän korkkareita, mutta ei mielellään yli 187cm. Tykkään sporttisista miehistä, joilla urheilullisuus näkyy jollain tapaa ulospäinkin. Geeneiltään enemmin sirompaa sorttia, kuin vankkarakenteista. Sellainen yleisurheilija, hiihtäjä tai jalkapallon pelaaja :) Miehekkyys on tottakai hyvä asia, mutta poikamaisuuttakin pitää olla.
Miehen pitää hoitaa hygieniaansa hyvin, olla puhdas ja hyvältä touksuva. Paksut hiukset ehdottomasti. Ohut tukka on :(. Lyhyet ja siistit hiukset. Hyvä iho, hyvät hampaat ja ei partaa tms. Kasvoiltaan peruskomea riittää, ripauksella söpöyttä. Pukeutuminen on tärkeä asia, eli ainakin jonkun verran pitää olla kiinnostunut pukeutumisestaan ja olla sopivan muodikas.

Oma mieheni on juuri tuollainen.

-32v
-tavis, pitkä, hoikka, vaalea
- yli 185cm pitkä, urheilullinen, tummaihoinen, siisti, kaunis hymy
- yllä mainittu
-sotkuinen ulkonäkö, plösö, pitkät, likaiset kynnet, viinasta pöhöttyneet kasvot, liika karvaisuus, yäk!

-33v 170cm ,normaali,vaalea,ihan nätti
-Yli 180cm, tummat, urheilullinen, komea
-178cm, ylipainoinen, ei komea.
-alle 170cm, liian laihat, pitkätukkaiset, huono ryhti ja hampaat,liika karvaisuus,viinaan menevät,

Mä oon 35. Tumma, lyhyt, pieni ja pyöreä. Myönnän, että luonteeltani varmasti hankala. Olen huomannut pitäväni semmosista "suurista" miehistä, joilla on itsetunto kohdillaan. En tarkoita lihavaa, mutta pitkä ja normaalivartaloinen, ei mikään langanlaiha. Ehkä se antaa mulle jotain turvallisuuden tunnetta, voi tuntea ittensä pieneksi ja käpertyä kainaloon. Miestä ei tällä hetkellä ole. Ihastun myös helposti itsevarmoihin miehiin ja sitten mua alkaa jossain vaiheessa kuitenkin ärsyttää se miehen liiallinen itsevarmuus. Taidan olla hankala tapaus...

31v.
Olen lyhyt, hoikka, urheilullinen kiharapää.
Miesmakuun kuuluu pitkät ja lihaksikkaat ja sellanen on mieski.
En voi sietää jos ei kropasta pietä huolta, tarkottaen nimenomaan sitä että liikuntaa pittää harrastaa ja ulkonen olemus ei saa olla ko maan alta nousseella.

- Olen 24-v., rockhenkinen blondi, pienet rinnat, pyöreä peppu, hoikka

- Rokkarit viehättää. Myös tosi pitkät, jonkin verran lihaksikkaat miehet mielellään pienellä parralla tai sängellä :p, pitkästä tukasta tykkään myös miehillä (en tosin maantienvärisistä rasvaleteistä)

- Oma mies on komea, 179 cm, hyvät kasvonpiirteet, normaalipainoinen, ei lihaksikas eikä kauhean rock.

- Minua eivät viehätä räppärit, siloposki-babyfacet, liian laihat, ylipainoiset, likaisenoloiset

-ikäsi
* 25 vuotta

* Minulla on vaaleat pitkät hiukset, siniset silmät ja olen siro sekä kasvoiltani että ruumiinrakenteeltani. Ihmisten ilmoille lähtiessäni pyrin aina olemaan suht huolitellun näköinen.

- Minkä näköisistä miehistä pidät?
* Pidän itseäni reilusti pidemmistä miehistä (180cm ylöspäin). Ruumiinrakenteeltaan normaalipainoiset ja hieman urheilulliset (lihaskimppuja en siedä) miehet viehättävät eniten. Pieni kaljamaha ei vielä ihmeemmin haittaa, mutta selkeä ylipaino ei enää sytytä. Pukeutumiseen panostamisesta saa plussaa!

* Tällä hetkellä olen sinkku, mutta yleensä mieheni ovat olleet n. 180-senttisiä, tummia ja urheilullisia.

* Tuuheat rinta- tai selkäkarvat, kalju, epähygieenisyys ja pitkät hiukset. Olisi myös kiva, jos miehen reisi olisi paksumpi kuin oma käsivarsi!

-ikäsi 36 ihan juuri 37
- Minkä näköinen itse olet? aika tavallinen hottis mimmi, hiukan pyöreä, isot rinnat, hyvä perse yms.
- Minkä nököisistä miehistä pidät? tummista, lihaksikkaista, karvattomista, hyvä perseisistä, siisteistä
- Minkä näköinen mies sinulla on? edellämainitun näköinen
- Mitkä ulkoiset piirteet miehissä on sellaisia, joita et voi sietää? epäsiisti, karvainen, etenkin rintakarvat YÖK, lihava plösähtänyt sohvaperuna

-ikäsi
- Minkä nököisistä miehistä pidät?

-27v

-Omasta mielestä tavallisen nälöinen, muiden mielestä persoonallisen kaunis. Mulla on pitkät paksut hiukset, olen melko hoikka (167/54), pitkäsäärinen ja iso suinen. Silmät mulla on keskenään erikokoiset, nenä aika pottu ja tissit roikkuvat. Pylly on kyllä kiva. :D

-Tykkään jäntevistä miehistä joilla on hyvä selkä. Parrakkaista tykkään kanssa, ja silmälasipäisistä. Vahva leukalinja on kanssa hyvä. Joku voisi sanoa että tykkään rumista miehistä, mutta mulle ulkonäkö ei oo koskaan ollut se tärkein asia ihmisessä. Pääasia on että miehen kanssa voi käydä hyviä keskusteluita ja että hän on hauska.

-Oma mieheni on keskipitkä ja aika hoikka. Tukka on aina sekaisin ja päässä pipo tai lippis, nenä on iso ja kasvoissa on jonkin verran aknearpia. Ihana selkä sillä on kyllä, ja hyvä pylly. Valitettavasti hänellä ei kasva parta niin hyvin että voisi sellaisen kasvattaa. :D Ja mun mies on sitten 28v, sanon varmuuden vuoksi kun tää alkaa pahasti kuulostamaan joltain 16v pojan kuvaukselta. :D

-Liian "komeat" miehet on mulle turn off, en tykkää sellaisista ihmisistä jotka vaikuttaa siltä että pitää koko ajan vilkuilla itseään peilistä, käydä solariumissa ja salilla ja käyttä kasvonaamioita. Eli metroseksuaalit ei iske muhun.

- Olen 24v.
- Olen pitkä, hoikka ja vaalea.
- Pidän pitkätukkaisista mieluiten tummahiuksista miehistä, rokkarirentuista, Johnny Depp tyyliin.
- avopuolisoni on juurikin tuollainen :D
- En pidä liian pitkistä, liian lihavista, liian karvaisista enkä miehistä joilla on paljon luomia.

-ikäsi 32

- Minkä näköinen itse olet? lyhyt, todella lihava, vaalea, mutta ihan söpö,tatuointeja, paksut hiukset ja kuulemma todella kaunis hymy ja kuopatkin.

- Minkä nököisistä miehistä pidät? tummista, etelän miehistä, n. 180cm eli aika normipituisista, rintakarvoista pidän ja koska pidän vanhemmista miehistä niin harmaata hiuksissa saa multa 100 pointsia lisää heti, pidän myös jollain miehellä viiksistäkin(yleensä en), ja partakin menettelee hoidettuna, hiukan renttukin saa olla, mutta puhdas, sellaset raskaan työn raatajan lihakset on hyvät, ja painoa sopivasti- hiukan alle tai hiukan yli, sen pitunen tukka et pystyy tukistaa tarvittaessa(ymmärrätte varmaan).

- Minkä näköinen mies sinulla on? eipä ole miestä ei.

- Mitkä ulkoiset piirteet miehissä on sellaisia, joita et voi sietää? liian lihavia, kalkkilaivan kapteeneja, kaljuja, liian laitettuja, liian muodikkaita, vaaleat/kiharat hiukset tyyliin Seppo Hovi, piikkipystytukkaisia, golffimiehet ja bmwtyypit on yäks.

No, jos nyt ajatellaan vain ulkonäköä niin Tommy Leen näkösistä miehistä.
Itse olen reilu kolmekymppinen 170 cm pitkä ja pitkät, ruskeat hiukset omistava naikkonen.

Yhteistyössä