Minkä mallinen syöttötuoli on hyvä?? Pöytälevyllä vai ilman??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sdlmvsöamd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä taas tykkään siitä ikean halvimmasta tuolista josta se pöytälevy löytyy. Se on sormiruokailijalle hyvä kun pöytä on sopivalla korkeudella ja siinä on vähän reunaa niin ei mee kaikki lattialle. Ja helppo puhdistaa vaikka suihkun alla. Sitte ku vauva on oppinu syömään ja kiipeämään turvallisesti niin on siirrytty emman tuoliin ilman turvakaarta, (siinä n 1v4kk). Tuo on siis vastaava kuin tripptrappi mutta ei toki yhtä laadukas ja selvästi halvempi. Sitä on lapset käyttäneet n 3v saakka kunnes ovat halunneet siirtyä tavalliseen tuoliin.

Jos olet valmis maksamaan vähän enemmän, osta Stokken TrippTrapp. Maksaa itsensä takaisin. Jo pienelle puolivuotiaalle tukeva istua vauvasetteineen (lisäosa) ja myöhemmin ei tarvitse pelätä, että tuolia pöydästä taaksepäin työntävä, itseään ylöskampeava lapsi tai myöhemmin tuoliin itse kiipeävä taapero saisi tuolin kaadettua. Pystyssä pysyy ja siksi niin turvallinen!

http://lekmer.fi/lapset-ja-vauvat/syo-ja-juo/syottotuolit-ja-tarvikkeet/sm%C3%A5troll-sy%C3%B6tt%C3%B6tuoli-luonto-paketti

Mä ostin tämän. Sama ajatus kuin tripp trapissa ja aivan loistava. Halvempi ja ilmainen toimitus :)
Syöttötyuoliin käy Emman pehmuste.

Paras minusta on ikean antilop omalla tarjoittimella. Helppohoitoinen, ja turvallinen kun lapsi ei niin helposti pääsee kiipeemään siitä. Helppo ottaa mukaan mummolaan. Ainut haittapuoli on että vie paljon tilaa ja jalkoihin aina kompastuu.

Yhteistyössä