Minkä kokosia vaippoja käytätte teidän 8 kk ikäsillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mulan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mulan

Jäsen
29.02.2008
543
0
16
Mietin vaan tota Mammuttimarkkinoiden vaippatarjousta, et pitäsköhän hamstrata.. nyt on menossa toi 4-koko (liberon) mutta vieläköhän se kauan mahtuu.. Meidän jätkä nyt 9200 gr ja 74 cm.

Meillä poika on myöskin 8 kk ja 74 cm ja 9,8 kg. Käyttää niitä 4-koon vaippoja ja hyvin mahtuvat vielä. Tosin olen huomannut, että ne uudet vaipat on jotenkin paremman kokoisia kuin ne vanhat... K-Supermarketissa oli just tarjous ja ostin niitä ja ne oli niitä vanhempia ja ne on jotenkin pal naftimpia kuin ne uudet...

Mä olen harkinnut jo housuvaippoihin siirtymistä, koska toi vaipan pukeminen on TOSI hankalaa ja poika jo komeasti kävelee tuettuna jne.

Mulle tuli libero kerhosta just sähköpostia asiasta. Ja kun sinne lähettää 6paketin kuitit niin saa sadeasun. Vähän vaan tyhmää et pitää lähettää 12 kuittia et voi saada sekä housut ja takin. Taidan siis käydä vaan ostamassa ne 3pakettia. Mietin kans et minkä kokoisia ostaisin, kun nyt käytössä 3koko ja neiti on 6,5kg ja 63cm. Elikkäs kohta menis varmaan jo ne 4kokoiset vaipatkin.

Yhteistyössä