Minkä kokoisia vaatteita 5 vuotiaat ja 11 vuotiaat käyttävät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummitäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummitäti

Vieras
Jelps, tilaan luontokaupasta (World Vision ) kummilapsille t-paidat, mutta mulla ei oo hajuakaan mikä kokoinen paita on hyvä 5-vuotiaalle tytölle ja 11-vuotiaalle pojalle, eli apua tarvitsen.

jos täti soittaisi ja kysyisi.
harmittaa kun pannaan rahaa menemään johonkin turhaan kun samalla rahalla saisi jotain mistä lapsi tykkää. esim. ostetaan hellokittyä kun lapsi pitäisi jostain toisesta...

Alkuperäinen kirjoittaja minä ilahtuisin:
jos täti soittaisi ja kysyisi.
harmittaa kun pannaan rahaa menemään johonkin turhaan kun samalla rahalla saisi jotain mistä lapsi tykkää. esim. ostetaan hellokittyä kun lapsi pitäisi jostain toisesta...

Lapset ovat kummilapsia World Visoinin kautta (toinen Keniasta ja toinen Perusta ), eli en voi soittaa enkä kysyä... "Virallisille" kummilapsille kyllä osaan ostaa oikean kokoista ja tarpeellista.

Mä ostin just serkkupojalle 10 v. synttärilahjaksi hupparin, kooksi äitinsä sanoi 130-140cm.

Mutta tuossa tapauksessa kun ei voi kysyä niin tekisin ite ehkä niin et ottaisin nyt jotain osviittaa tästä keskustelusta ja ostaisin sitten vähän reilun kokoiset, kyllähän ne kasvaa ne lapsoset paitoihinsa sopiviksi. Siis ettei sitten harmita jos on jo alun alkaen pieni eikä voi käyttää.

Yhteistyössä