Minkä kokoiset kengät teillä on 2v-2v6kk tytöllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
Ikä ja kengänkoko?

Ensi talveksi mietin kenkiä kun Ecco-liikkeessä olisi -50%.. Täyttää 1.10 2v ja nyt kengänkoko on 23 hyvä (tilaa jää 1cm-1,5cm) 24 on nyt reilu (tilaa jää 2cm tai reilu).. Riittäisiköhän ne talveksi vai pitäisiköhän olla jo 25 kokoa?

:D

meillä on muksuilla mennyt kouluikään asti 2 nro vuodessa, pariton kesällä ja parillinen talvella :)

eli jos kesällä on 23 niin talvella 24 seuraavana kesänä 25 jne

Tyttö 2v 7kk

Talvella oli Eccot 25
Nyt on Superfitin Goret 25, Superfitin ensiaskelkengät 24, Eccon sandaalit 24.

Tuota jalankasvua on mahdoton ennustaa..

Mun kummipoika täyti just 2v ja hänellä on sandaalit kokoa 27..

Alkuperäinen kirjoittaja 25:
Minä ostaisin 25.Tuossa iässä jalka kasvaa nopeeta,24 ei varmaan mene koko talvea.Jos alkutalvesta reilu,niin voihan sinne laittaa villasukkaa väliin.

Tuota minäkin mietin et meneeköhän 24 koko talvea. Niitä siellä ainakin oli myynnissä, pitää heti huomenna mennä katsomaan olisiko 25 kokoakin.

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Minä ostaisin 25.Tuossa iässä jalka kasvaa nopeeta,24 ei varmaan mene koko talvea.Jos alkutalvesta reilu,niin voihan sinne laittaa villasukkaa väliin.

Tuota minäkin mietin et meneeköhän 24 koko talvea. Niitä siellä ainakin oli myynnissä, pitää heti huomenna mennä katsomaan olisiko 25 kokoakin.

Hankala se on tietysti etukäteen ennustaa,kun kaikilla kasvaa jalka vähän eritahtia ja kasvupyrähdyksetkin tulee eritahtiin.Mut mun mielestä mieluummin vaikka numeroo liian isot kuin pienet.

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:

Hankala se on tietysti etukäteen ennustaa,kun kaikilla kasvaa jalka vähän eritahtia ja kasvupyrähdyksetkin tulee eritahtiin.Mut mun mielestä mieluummin vaikka numeroo liian isot kuin pienet.

Näinhän se on. Kiitos kaikille! :flower:

Yhteistyössä