H
hei
Vieras
eli likka nyt n. 66cm pitkä... minkä kokoisen haalarin ostaisit? yritän huutiksest etsii... eli 68 vai 74??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nn:mä ottaisin jo tuon 74cm, sillä kasvu on vielä sen verran nopeaa että menee sitten koko talven! [/quote
Minä myös
Alkuperäinen kirjoittaja loviisa1:Meillä oli 1 v talvena remun 74 cm haalari ja tyttö on syntynyt tammikuussa ja oli oikein hyvä koko talven, kakkoselle tuli hankittua sitten isompi haalari lopputalveen, on syntynyt marraskuussa että suosittelen tuota 74cm niin menee vielä maalistkuussakin. Meillä tuo remun 74 cm on edelleen kuin uusi, ei tuon ikäsillä ne kulu, pitäis laittaa sinne huutikseen!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja loviisa1:Meillä oli 1 v talvena remun 74 cm haalari ja tyttö on syntynyt tammikuussa ja oli oikein hyvä koko talven, kakkoselle tuli hankittua sitten isompi haalari lopputalveen, on syntynyt marraskuussa että suosittelen tuota 74cm niin menee vielä maalistkuussakin. Meillä tuo remun 74 cm on edelleen kuin uusi, ei tuon ikäsillä ne kulu, pitäis laittaa sinne huutikseen!
tytön? pojan?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:MInä ottaisin 68 kokoisen, tsoin en kyllä uskaltaisi ilman sovitusta ostaa minkäänlaista haalaria. Noiden haalareiden koot on niin suuria, että takuulla riittää pienempikin koko. Itse hankin juuri 81 senttiä pitkälle lapselle haalarin kokoa 80, kun siinä on kasvunvaraa niin reilusti että meinaa jo haitata liikkumista.