Minkä kokoinen talvipuku 104 senttiselle pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Haluaisin jo katsella pojalle talvea varten takin + housut, poika on nyt tasan 104senttinen joten ostanko 110 senttisen talvisetin vai minkä? tuo 110 näyttäis tosi isolta mut 104 en taida uskaltaa ostaa, jääkö jo jouluna pieneks??

Vaikea sanoa, nuo mitoitukset riippuu niin merkistäkin. Haalarin ostaisin melkein 110 mutta takki+housut antavat paremmin kasvuvaraa, joten 104 saattaisi mennäkin talven yli. Tai mahtuuko sinne sitten alle mitään välikerroksia... kyllä mä ostaisin 110. :)

Riippuu täysin merkistä. Itse en sovittamatta uskalla ostaa jos ei ole samanmerkkinen kuin edellisvuotinen jolloin otan seuraavaa kokoa ja aina on osunut koko kohdalleen.

viimevuotinen 104cm puku oli meillä housuista reilun pituinen ja takista sopiva. Ticket on yllättävän napakka malliltaan. Tosin taisi olla tyttöjen malli. Poika oli vappuna 104cm.

Riippuu siis myös ruumiinrakenteesta, meillä usein pitäisi olla housut kokoa pienemmät. Ostinkin keväälle ulkovaatteita niin että housuja oli myös pienempää kokkoa. ensi talveksi on 110cm varattuna.

Esim Lenne taas on ollut kokoa pienempää aikaisempina vuosina. tosin olen kuullut huhuja että ticketin mitoitus on muuttunut paljon ja se ei ole enää niin isoa.

mä aion ottaa varmaan meidän hoikalle n.104cm nelivuotiaalle 104cm talvivaatteen. viime talvena oli 98cm ja sekin menee vielä alkutalven. pitää varmaan käydä sovittamassa eka vielä varmistus ja sit ruveta etsiskeleen vasta ostotarkoituksessa.

Yhteistyössä