Minkä kokoinen penis miehelläsi on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lisää kokoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lisää kokoa?

Vieras
Minkäkokoinen penis miehelläsi on ja oletko tyytyväinen sen kokoon?

Minun miehellä on täydessä mitassa suurinpiirtein kuulakärkikynän pituinen ja hieman grillimakkaraa paksumpi.

Toivoisin että se olisi hieman pidempi ja paksumpi.

No, siinähän toivot, mutta sehän ei sellaiseksi muutu. Ainakaan toivomalla, ja ihan miehesi terveyden tähden, toivottavasti ei muillakaan konsteilla.

Mitäs jos treenailisit itse lantionpohjanlihaksiasi ja opettelisit nauttimaan seksistä muista näkökulmista. Se nautinto kun ei ole muutamasta sentistä kiinni.

Oikeasti tuo on aika miesmäinen näkökulma asiaan, eivät naiset nähdäkseni tuota asiaa juuri mieti. En ainakaan ole oikeasti koskaan kuullut kenenkään moittineen miehen peniksen kokoa, ainoastaan muita sänkytaitoja on joskus kritisoitu. Lähinnä niissäkin liikaa kovakouraisuutta ja suoraan asiaan menemistä ilman asianmukaista esilämmittelyä.

• Tykkää
Reactions: Naspula
En oo koskaan mitannut, arvelisin että aika keskimittainen tai hiukan sitä pienempi. On justiin mulle sopiva. Oon itte tosi pieni ja joskus nuoruudessa pääsin kyllä kokeilemaan kookkaampiakin tapauksia. Ei sopinu mulle, sattui usein, ei voinut huoletta panna rajusti, seksi ei onnistunut läheskään aina jne. Nykyinen on hyvä!

Enpä minäkään ole koskaan mitannut ja minustakin kyse on enemmän tekniikasta kuin koosta. Mä saan lantionpohjanlihaksia treenattuani nykyisin orgasmin vaikkei mun sisällä olisi mitään!

No en mä ole mitannut joten en osaa sanoa. Mutta olen ajatellut että se on vähän liian pitkä, koska monessa asennossa se ottaa inhasti jonnekkin pohjaan niin että vihloo. Ihan sama mikä on kiihottumisen aste ja kuinka yrittäisi vaihtaa kulmaa jne.

Yhteistyössä