Minkä kokoinen on Mirena-kierukka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pieni. Jos kierukka ei ole paikallaan niin on tiputteluvuotoa.
Mulla oli kierukka lähteny tulemaan ulos omia aikojaan, tunsin sen jonkin verran, välillä pisteli, välillä tuntu "ylimääräistä". Gyne sitten nykäs sen kokonaan ulos.

Voihan se kuulemma pudota vaikka vessanpyttyyn kummemmin tuntumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:
Mulla oli kierukka lähteny tulemaan ulos omia aikojaan, tunsin sen jonkin verran, välillä pisteli, välillä tuntu "ylimääräistä". Gyne sitten nykäs sen kokonaan ulos.

Hui! Pistää vaan miettimään, että miten väljät paikat on oltava, että sen ulos tuleminen ei tunnu. Itseä sattui ja nipisti niin pirusti kun lekuri sen otti pois :/ auts!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:

Hui! Pistää vaan miettimään, että miten väljät paikat on oltava, että sen ulos tuleminen ei tunnu. Itseä sattui ja nipisti niin pirusti kun lekuri sen otti pois :/ auts!

:laugh: vissiin aika väljät.. no ei, yleensä sillo jos synnytyksestä on vaan vähän aikaa (esim.jälkitarkastuksessa asennetaan) niin voi olla että ei ehdi oleutua tarpeeksi että kohdunkaula/suu umpeutuis riittävästi.

Itselläni oli synnytyksen ja kierukan väliä kolmisen vuotta joten laitto, siirtyminen pois paikaltaan ja uuden asennus sattu niin että tähtiä näky, nyt jos tää toinen pukkaa tulemaan niin saa kierukat olla. Että kyllä sen varmaan useimmiten huomaa jos se ei ole niin ku pitää.

Yhteistyössä