Minkä kokoinen jalka 7-vuotiailla pojilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
siis muilla? Olen jotenkin ihan järkyttynyt hankkiessani kenkiä meidän pojalle, nyt olis menny 36 kokoiset kengät, niissä ei ollut kovin paljoa varaa ehkä ½-1cm, joten ostin kevääksi 37 kokoiset lenkkarit ja saappaat.

Miten hitossa voi ton ikäisellä olla noin iso jalka...onkohan ihan normaalia? Saman ikäisellä serkkutytöllä on 33, kuten myös luokkakaverilla (poika).

Viime keväänä oli vielä 34-35 kokoiset kengät.

Jalat usein kasvaa epätahtia kaiken muun kanssa. Meilläkin muuten pienikokoisella 7veellä suhteettoman nopeasti kasvanut räpylä, samoin kädet venähtäneet pituutta :)

Mun poika täyttää huhtikuussa 8 ja nyt on numero 36,tulevat lenkkarit varmasti 37. joten kyl meitä on. huvittaa joskus,kun 13 vuotiaan isosiskon kavereilla on pienempiä kenkiä. Mutta meillä kaikki lapset iso jalkaisia,ei kai se "miestä" pahenna.

33 on meillä 7 - v pojan kengännumero.

teidän muksu taitaa kasvaa maata pitkin ? :D no ei vaan. onko muutenkin isokokoinen ?

On aika roteva, ei lihava, mutta "isoluinen". Pituutta en tarkkaan tiedä, mitä on tällähetkellä...mutta vaatekoko 134 alkaa olla pieni, 140 käytössä, mutta on pikkasen pitkät lahkeet vielä.

Sehän tässä on omituisinta, että poika on syntynyt keskosena ja painanut syntyessään vain 1310g ja pituutta oli 40cm.

[QUOTE="vieras";23263901]On aika roteva, ei lihava, mutta "isoluinen". Pituutta en tarkkaan tiedä, mitä on tällähetkellä...mutta vaatekoko 134 alkaa olla pieni, 140 käytössä, mutta on pikkasen pitkät lahkeet vielä.

Sehän tässä on omituisinta, että poika on syntynyt keskosena ja painanut syntyessään vain 1310g ja pituutta oli 40cm.[/QUOTE]

niin ne äkkii meidän vauvat kasvaa meist ohi :)
meillä ollaan siirtymässä just 134senttisiin, poika on jotain 129cm ja minusta aika keskiverto mitaltaan, mitä olen kattellut kun kavereidensa kanssa on..

Yhteistyössä