Minkä ikäsenä aloit käyttää ryppyvoiteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ryppyvoide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ryppyvoide

Vieras
Ite täytin muutama kuukaus sit 30 enkä ole käyttäny koskaan,kaveri aloitti jo 25v käyttämään vaikka ei ollu ryppyjä mut mä en ajatellu sillo et tarvis vielä aloittaa.Nyt mietin et onko liian myöhästä aloittaa 3kymppisenä et onko siitä enää mitään apua.Bongasin nimittäin naamastani tänä aamuna juonteen!!!

Ei ne oikeasti auta. Enemmän auttaa jos alat syömään kollageenia lisäravinteena. Sen tuotanto alkaa vähentyä 25 vuotiaana ja loppuu 35-45 vuotiaana ja siitä ne rypyt suurimmaksi osaksi johtuu. Terveellinen elämä auttaa myös estoon :)

Mä käytän vain laadukasta silmänympärysvoidetta ja olen käyttänyt sitä jo 20 vuotiaasta. Ei varsinaisesti ryppyihin vaan niiden estoon. Eipä ole näkynyt. Olen 33.

eli toisin sanoen ei mun kannata ees aloittaa enää mitään läiskimään naamaani.Kyl mä sen tajuan et ei ne varmaan hirveesti auta mut muistan kun parikymppisena oli just puhetta et 25:na tarvii sit aloittaa et niillä olis ees joku ennaltaehkäsevä vaikutus.Ei oo vaan tullu käytettyä...

Mä olen ollut mainosten uhri jo muutaman vuoden, nyt tänä vuonna tulee ikää 34 v. oon käyttänyt niitä 20+ voiteita alkuun, siis 25 vuotiaasta lähtien ja nyt pari vuotta siirryin hieman vanhemman ihon voiteisiin.
Ja ei mitään hyötyä. Iho ryppyyntyy ja tuntuu että näyttää ikäistään vanhemmalta :(

Alkuperäinen kirjoittaja rypytön;23039018:
Ei ne oikeasti auta. Enemmän auttaa jos alat syömään kollageenia lisäravinteena. Sen tuotanto alkaa vähentyä 25 vuotiaana ja loppuu 35-45 vuotiaana ja siitä ne rypyt suurimmaksi osaksi johtuu. Terveellinen elämä auttaa myös estoon :)

Mä käytän vain laadukasta silmänympärysvoidetta ja olen käyttänyt sitä jo 20 vuotiaasta. Ei varsinaisesti ryppyihin vaan niiden estoon. Eipä ole näkynyt. Olen 33.

Mitä tää kollageeni lisäravinteena on? En ole ikinä kuullutkaan. Kerro lisää.

Sama vaikka aloittaisi viisivuotiaana, koska NE EIVÄT AUTA. Ruotsissa LÓreal sai juuri miljoonan kruunun uhkasakon, jotta lakkaisi väittämästä VALHEELLISESTI, että heidän tuotteensa vaikuttavat ihoon ryppyjä tasoittavasti tai ehkäisevästi.

Käyttäkää nekin rahat johonkin ikeasti kivaan, teatterilippuihin, kylpylään, uusiin vaatteisiin, hyvään ruokaan...

[QUOTE="vieras";23039171]Sama vaikka aloittaisi viisivuotiaana, koska NE EIVÄT AUTA. Ruotsissa LÓreal sai juuri miljoonan kruunun uhkasakon, jotta lakkaisi väittämästä VALHEELLISESTI, että heidän tuotteensa vaikuttavat ihoon ryppyjä tasoittavasti tai ehkäisevästi.

Käyttäkää nekin rahat johonkin ikeasti kivaan, teatterilippuihin, kylpylään, uusiin vaatteisiin, hyvään ruokaan...[/QUOTE]

Nimenomaan!
Yksi kiistaton keino on ryppyjä vähentämään. Mutta ei niin terveellinen. Nimittäin lihominen. Läski siloittaa. Tää on niin tosi, seuraa vaikka 35+ raskaana olevia, joilla raskauden lisäksi on tullut ylim. kiloja. Iho on kaunis ja sileä, ei ryppyjä. Ne rypyt tulee heti esiin, kun on paino normaali. Siis niillä ihmisillä, joilla on jo ryppyjä ;)

30v. aloitin käyttämään ikääntymistä vastaan olevaa voidetta. Nykyisin käytän sellaista voidetta vain öisin. Mulla on sekaiho eikä ole muita ryppyjä kuin vähän silmien ympärillä. Olen 40v. ja iho on kuin kaksikymppisellä.

Viimeksi muokattu:
Parikymppisenä käytin vuosia säännöllisesti. Kolmikymppisenä en enää jaksanut ja nykyisin käytän yleensä mitään kosteusvoiteita edelleen varsin epäsäännöllisesti vaikka kyllä nyt olis jo korkea aika käyttää. :D Mutta kun ei muista/ jaksa/ kiinnosta... Kädetkin ovat paljosta pesemisestä ihan korput!

[QUOTE="vieras";23039171]Sama vaikka aloittaisi viisivuotiaana, koska NE EIVÄT AUTA. Ruotsissa LÓreal sai juuri miljoonan kruunun uhkasakon, jotta lakkaisi väittämästä VALHEELLISESTI, että heidän tuotteensa vaikuttavat ihoon ryppyjä tasoittavasti tai ehkäisevästi.

Käyttäkää nekin rahat johonkin ikeasti kivaan, teatterilippuihin, kylpylään, uusiin vaatteisiin, hyvään ruokaan...[/QUOTE]

hah hah, mäkin tosta Ruotsista muistin, että testailivat Oikein Hienon Merkin syperhyper ryppy ELIKSIIRIÄ tms. :laugh: ja tulos oli, että tuo tökötti LISÄÄ ryppyjä....
mulla on se kuvaus jossain tallella jopa ehkä...

Suositellaan edelleen: oliiviöljy, ulkoisesti ja sisäisesti - vihreä tee samoin .---käytän kyllä myös noita jotain voiteita, niitä mineraaliöljyjäkin jopa, ja just silmänämpärysvoidetta oon aika ahkerasti käyttänyt.

Mutta tärkeintä on se sisäinen kauneus- syökää purkkitomaattia, avokadoa, pähkinää, lohta, mitä kaikkea näitä onkaan...
uskon kyllä tuohon kollageeniin, vaikka en uskaltais alkaa sitä napsia...

äippä nelnelosen kanssa samaa linjaa noudatan, eli pitäis rasvata mut en viitti. kädet on toosi koppurat, niistä kyllä huomaa että KANNATTAIS rasvata :(

Mä sain siskolta 30- vuotislahjaksi jos jonkinlaista purnukkaa ja purkkia.
Avattu on ja hetken käytetty mutta se sitten jäi....

En mä vain 'osaa' käyttää niitä.

Kemikaaliosastollakin kun palloilen niin meikkihylly vetää magneetin lailla, kaikki muut purnukat saapi jäädä. Sama katalookien kanssa- en jaksa keskittyä lukemaan mitä mun tarkalleen ottaen pitäis käyttää ja kaikki tehotipat ja seerumit on täyttä hepreaa.
Mutta sininen kynsilakka tai kulmakynä varustettuna harjalla saa aikaa hepulin :D

Puhdistukseen käytän merisuolavettä ja jotain kosteusvoidetta (pinnistää pinnistää mutta ei muista nimeä) meikin alle.

En ymmärrä, että ryppyvoidetta ei voi käyttää, mutta kosteusvoidetta voi. Samaa tavaraa se kuitenkin yleensä on. Ihon peruskosteuttamiseen ja pehmentämiseen suunniteltua tuotetta, jossa pieni määrä jotakin ylimääräistä(muka vaikuttavaa ainetta). Kiristävät voiteet ovat sitten asia erikseen. Yleensä ryppyvoiteella käsitetään tietyn ikäisille suuniteltuja voiteita, jotka ovat usein vähän rasvaisempia. Ihotyypistä usein riippuu, sopiiko paremmin ikääntyvälle vai nuoremmalle suunniteltu tuote.

[QUOTE="vieras";23045690]En ymmärrä, että ryppyvoidetta ei voi käyttää, mutta kosteusvoidetta voi. Samaa tavaraa se kuitenkin yleensä on. [/QUOTE]

Niinpä :D

Eli edelleenkään en osta ryppyrasvoja kolminkertaisella litrahinnalla vaan klähmin naamaani ihan tavallista 'tummelia'.
Silloin kun muistan.

Yhteistyössä