Minkä ikäisille tykkimäki sopii???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiorja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
näiks säkin telkussa tykkimäkimainoksen? :D mä nimittäin näin ja kans aloin miettii et pitäskö kesällä lähtee sinne.. :whistle: :saint: ite oon ollu joskus ala-asteikäsenä..tykkäsin kyllä.. pienillekin kyllä tekemistä.

Muistan, että sitä joskus mainostettiin sopivaksi pikkuväellekin. Että siellä olisin aika paljon laitteita pienimmillekin.

Majoituspaikkoja on Kouvolassa pari hotellia ja Tykkimäen vieressä leirintäalue. :)

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
näiks säkin telkussa tykkimäkimainoksen? :D mä nimittäin näin ja kans aloin miettii et pitäskö kesällä lähtee sinne.. :whistle: :saint: ite oon ollu joskus ala-asteikäsenä..tykkäsin kyllä.. pienillekin kyllä tekemistä.

Näin mainoksen joo, ja tuli taas mieleen , et siellä vois käydä.
Se kun ois sopivasti n puolimatkassa , kun mennän ystäväperheen luo.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:

Näin mainoksen joo, ja tuli taas mieleen , et siellä vois käydä.
Se kun ois sopivasti n puolimatkassa , kun mennän ystäväperheen luo.

mä en yleensä niin kiinnitä mainoksiin huomiota mutta se jotenkin jäi mieleen... ehkä meidänkin pitäis sin suunnata.. =)

ja muistakseeni siellä oli ihan joku leirintäalue.. :whistle:

Leirintäalue löytyy ihan läheltä.

Vuosi sitten meidän 7-vuotias poika ilmoitti tunnin jälkeen, että nyt lähdetään pois. Ei viihtynyt. Siellä oli paljon ihan pienille ja tosi isoille, mutta erittäin vähän tuon ikäiselle, joka ei ole rämäpää.