Mie kun huomaan kaiken myöhässä, niin nyt vasta 3 vuotiaalle olen niitä alkanut hankkimaan :/ olenko auttamattomasti myöhässä?? - Bratzejako jo pitäisi mieluummin hankkia?? =)
Näin tänään jonkun aivan ihanan Little people talon cittarissa :heart: :heart: :heart: joku happy house tms... onko sen ostaminen auttamattoman myöhäistä???
Ja millä teidän 3veet leikkii?? Tytöt siis...
Näin tänään jonkun aivan ihanan Little people talon cittarissa :heart: :heart: :heart: joku happy house tms... onko sen ostaminen auttamattoman myöhäistä???
Ja millä teidän 3veet leikkii?? Tytöt siis...