Minkä ikäisenä teidän lapset on sanoneet ekan sanansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Ja mikä se sana oli?

Meillä poika 8,5 kk, ei varmaan kauhean montaa kk enää mene. Jännityksellä odotan mikä se on. Nyt sanoo ihan päivittäin ÄMMÄ, mutta onneksi se on vaan jokeltelua, eikä tiedostettua. Toivottavasti. :xmas: :D

Ämmä.. :D
Meidän 7kk sanoi tänään niin selkeän äidin ettei tosikaan, mutta ei kai sitä lasketa, kaippa noi on tosiaan jokelteluja ja "kokeiluja".
Pojan ekaa sanaa tai sanan ajankohtaa mä en muista.. :ashamed:

Esikoinen, poika, sanoi ekansa siinä vuoden ikäisenä - äippä.
Keskimmäinen, poika, sanoi 7 kk ikäisenä - äiti.
Nuorimmainen, tyttö, sanoi - mun mielestä :D - ekan sanansa kans 7 kk ikäisenä - äiti - mutta kun niissä kerroissa ei todellakaan ollut muita kuulijoita kuin minä, ja epäilen korviani kyllä :D, niin nyt on kuulunut useasti sanat anna ja äiti. Ja ikää 8.5kk :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Esikoinen, poika, sanoi ekansa siinä vuoden ikäisenä - äippä.
Keskimmäinen, poika, sanoi 7 kk ikäisenä - äiti.
Nuorimmainen, tyttö, sanoi - mun mielestä :D - ekan sanansa kans 7 kk ikäisenä - äiti - mutta kun niissä kerroissa ei todellakaan ollut muita kuulijoita kuin minä, ja epäilen korviani kyllä :D, niin nyt on kuulunut useasti sanat anna ja äiti. Ja ikää 8.5kk :heart:

Uskon tuon olevan mahdollista.
Meillä poika sanoi, en ollut itse sitä kuulemassa, 6,5-kuisena mppu (lamppu) ja tätä oli tehnyt muutaman kerran. Tämän tapauksen oli näkemässä äitini ja veli, luotan heidän sanaansa.

Joskus yhden vuoden paikkeilla sanoi nam. Sitten sanoi hei. Ja sen jälkeen sanoi pöytä. Pöytä tarkoitti kyllä aivan kaikkea mahdollista mutta eka "oikea" sana oli kenkä ja sillä tarkoitti sitten vain sitä kenkää. Olisiko ollut silloin 1v2kk, miten en muista enkä jaksa lähteä vauvakirjasta tarkistamaan...

Yhteistyössä