21-vuotiaana ja sitä ennen oli ollut vain kaikkia epämääräisiä säätöjä. Tunsin jo itseni epätoivoiseksi vanhaksipiiaksi, mikä nyt jälkikäteen naurattaa paljon. Mies oli vähän vanhempi ja baarissa tavattiin.
[QUOTE="vieras";24249314]21-vuotiaana ja sitä ennen oli ollut vain kaikkia epämääräisiä säätöjä. Tunsin jo itseni epätoivoiseksi vanhaksipiiaksi, mikä nyt jälkikäteen naurattaa paljon. Mies oli vähän vanhempi ja baarissa tavattiin.[/QUOTE]
Ja nyt 13 vuotta yhdessä ja oikealta tuntuu vieläkin.
Tavattiin jo vuonna 1999, mut ruvettiin seurustelemaan vasta vuonna 2009 Siinä välissä ei nähty toisiamme 8 vuoteen. Minulle seurustelusuhde oli kolmas ja miehelle toinen.
Tavattiin baarissa kun itse oli 18 ja mies 20. Varsinaisia seurustelusuhteita ei kummallakaan ole aikasemmin ollut. Mies haki tanssimaan ja siitä lähtien ollaan oltu yhdessä. Nyt jo 12 vuotta Hän on mulle se oikea, paljon ihanaa koettu ja monista vastoinkäymisistä yhdessä selvitty.
Olin 18-vuotias, mies muutaman vuoden vanhempi ja yhden yhteisen tutun luona tavattiin. Miehellä oli ollut yksi seurustelusuhde ennen minua ja minulle tämä oli/on ensimmäinen oikea seurustelu. Keski-ikäisiä ollaan nykyisin.
Olin 15v kun olin hänen kanssaan ensimmäisen kerran treffeillä, sitten kadotin ja unohdin hänet 5 vuodeksi kunnes hän ilmestyi taas elämääni ja rakkaus syttyi. Vakavia seurusteluja oli mulla sitä ennen takana 3 ja hänellä 2.
Mä olin 17, mies 19. Miehelle toinen suhde, mulle kolmas vakava, muutaman kuukauden suhteita oli kyllä ueampia takana. Nyt oltu 10 vuotta yhdessä, 5 vuotta naimisissa ja ensimmäinen lapsi tulossa lähipäivinä. :heart:
[QUOTE="vieras";24249496]Mä olin 17, mies 19. Miehelle toinen suhde, mulle kolmas vakava, muutaman kuukauden suhteita oli kyllä ueampia takana. Nyt oltu 10 vuotta yhdessä, 5 vuotta naimisissa ja ensimmäinen lapsi tulossa lähipäivinä. :heart:[/QUOTE]
Paljon, paljon onnea! :heart: :heart:
Toivottavasti minuakin joskus vielä lykästää rakkausrintamalla.
18-vuotiaana tapasin baarissa, itse nakit silmillä ja mies (silloin 26v) oli taas kaverinsa kuskina. Mulla oli yksi pari vuotta kestänyt suhde just tuolloin loppunut, joitakin säätöjä oli myös ollut. Miehellä ei ollut vakavia suhteita ollut, joitain yrityksiä kylläkin. Nyt ollaan oltu 3v yhdessä, 1,5v kihloissa ja nyt on ensimmäinen lapsi yrityksen alla. Ensi kesänä mahdollisesti naimisiin :heart:
Olin itse 17v ja mieheni 16v. Minulla ei nyt juuri tuossa iässä ollut kuin ehkä yksi mainittava iahstus. Miehelläni ei yhtään. Yhdessä ollaan oltu kohta 20v. Kaksi lasta,vm.98 ja vm.09.
Olin 17v hän 21v.
Baarissa, hän nakit silmillä, minä selvinpäin.
Molemmilla kaikenmaailman säätöjä ollut ennenkuin tavattiin. Mies seurustellut vanhemman mimmin kanssa just pidempään. Minulla läjä yhdenillan juttuja.
En voi kieltää etteikö hän olisi juuri se oikea.
20 vuotta ja 7 lasta.
Minkä ikäisiä olitte, missä tapasitte, ja monesko seurustelusuhde se oli teille kummallekin?
Olimme 15vuotiaita, tavattiin kaverin kautta eräissä "pippaloissa".
En oikeastaan laske kummankaan aikaisempia "suhteita", koska ne eivät oikeastaan olleet suhteita. Kunhan oli siistii sanoo "Mä seukkaan ton kanssa" ja ehkä muutama pusu, mutta siihen se jäi. Nämäkin "suhteet" kesti max. 2vkoa. Joten ei, en laske. Eli periaatteessa tämä suhde oli molemmille ensimmäinen Nyt 6,5vuotta onnellisena yhdessä.
[QUOTE="vieras";24249289]Minkä ikäisiä olitte, missä tapasitte, ja monesko seurustelusuhde se oli teille kummallekin?[/QUOTE]
Minä 16v, mies 19v melkein 20v. Tunnettiin entuudestaan ku oltiin vuosi samassa kyläkoulussa. Mies siskon kavereita. Itellä takana varmaan 10 "seurustelusuhdetta" ennen miestä, jos nyt niitä voi laskea kun sen verran penikka sillon vielä ollu. Jos haetaan seksikumppaneita niin kolme ennen miestä.
Miehestä en tiiä... Seurustellu ei kait ollu kertaakaan?
Minulla ei yhtäkään vakavaa suhdetta, jotain lyhyitä seurusteluja ja "säätöjä". MIehelle yksi hiukan pidempi seurustelusuhde ennen minua. Nyt 11vuotta takana, kolme lasta ja asuntolainaa Mutta lieneekö hän se "oikea"?
17v olin ja mies 19v. Mun eka seurustelukumppani, miehen "muutamas". Puhtaasti hyvää onnea oli kun noin nuorena tavattiin ja pidemmänkin päälle sovittiin yhteen. Nyt ollaan yli 3-kymppisiä ja 2 lasta.
Kummankin ensimmäinen vakavasuhde. Tavattiin kun olin 18v ja mies 19v. Baarissa. Tosin tiedettiin toisemme kyl samasta koulusta. Nyt ollaan oltu 10v yhdessä, lapsiakin on. En tiedä onko hän se oikea, onko sellaista? Mutta tarpeeksi hyvä kuitenkin. Joskus on päiviä että tekisi mieli laittaa lusikat jakoon, joskus taas päiviä että ei vaihtas kehenkään toiseen tuota turilasta