Minkä ikäisenä muksut alkaneet pyyhkimään itse? miten onnistui?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Nii tuossa se kysymys tulikin....
Itsellä vakaa neljä vuotias tyttö joka haluais itse pyyhkiä takamuksensa pissalla käytyä mut se on vähän hankalaa kun ei kunnolla yllä paperiin ja sit joutuu siitä nousemaan tai hiissaamaan pytyllä niin että tahrii pytyn tai tipat tippuu lattialle... ei hyvä...

Meillä 4-vuotias poika pärjää melko hyvin jo itsenäisesti, joskus huutaa apua kun tun ei saa kaikkea pyyhittyä.

Teilläkö ei ole mahdollista laittaa lähemmäksi paperia lapsen saataville?

En tykkää et paperrulla lojuu pöudällä tai muualla. Haluan sen olevan telineessä... mut isommalla asialla käydessä ei tuu kysymukseenkään että antaisin itse pyyhkiä. Vaikkakin joka ilta vaattett vaihdetaan ja pylly pestään...

[QUOTE="...";25901197]En tykkää et paperrulla lojuu pöudällä tai muualla. Haluan sen olevan telineessä... mut isommalla asialla käydessä ei tuu kysymukseenkään että antaisin itse pyyhkiä. Vaikkakin joka ilta vaattett vaihdetaan ja pylly pestään...[/QUOTE]

Jos et tykkää, niin sitten pyyhit.

Aika jännä syy estää pientä itsenäistymästä. Mamma ei tykkää kun paskapaperirulla on väärässä paikassa...

• Tykkää
Reactions: Edla-Mamma
[QUOTE="höh";25901217]Jos et tykkää, niin sitten pyyhit.

Aika jännä syy estää pientä itsenäistymästä. Mamma ei tykkää kun paskapaperirulla on väärässä paikassa...[/QUOTE]

Joo. :|

Lapsi kasvaa pian ja saat rullasi paikalleen, ap.

[QUOTE="vieras";25901265]Tuon ikäisenä opetin, etä ottaa ensin paperia ja sitten vasta istumaan. Halusi siis itse pyyhkiä.:)[/QUOTE]

Tuota juuri ehotin mutta ei koskaan muista ottaa sitä ennen pytylle menoa...

[QUOTE="...";25901282]Tuota juuri ehotin mutta ei koskaan muista ottaa sitä ennen pytylle menoa...[/QUOTE]

No meiä oli silloin selvä peli, että äiti pyyhki. Mutta meidän tyttö kyllä sanoo aina ennen vessaa menoa, että menee pissalle tai kakalle. Jos sanoo menevänsä pissalle, muistutin paperista.

[QUOTE="vieras";25901307]No meiä oli silloin selvä peli, että äiti pyyhki. Mutta meidän tyttö kyllä sanoo aina ennen vessaa menoa, että menee pissalle tai kakalle. Jos sanoo menevänsä pissalle, muistutin paperista.[/QUOTE]

*meillä

Yhteistyössä