Minkä ikäisellä jäänyt päikkärit kokonaan pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
1½v |O on nyt päälle 3 :) Menee nukkumaan 19.30-21.. Tänään tosin nukahti puoli 7 :o :snotty: Herää n. 7-9 aikaa =)

Meilläkin meni tänään puoli 7, eilen sama homma ja päikkäreitä ei suostu ottamaan. On jo kuitenkin 2,5 vuotias, että pitääkö tähän nyt siis suostua :) Toisaalta kun päikkäreiden aikaan tuntuu olevan levoton ja vähän sellainen itsepäinen niin tuntuu, että olis kuitenkin päikkärit paikallaan. Mutta ei kai sitä voi pakottaa nukkumaan. Illalla kuitenkin on niin poikki, että on itkua ja hammastenkiristystä molemmilla, sekä äidillä että lapsella :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
1½v |O on nyt päälle 3 :) Menee nukkumaan 19.30-21.. Tänään tosin nukahti puoli 7 :o :snotty: Herää n. 7-9 aikaa =)

Meilläkin meni tänään puoli 7, eilen sama homma ja päikkäreitä ei suostu ottamaan. On jo kuitenkin 2,5 vuotias, että pitääkö tähän nyt siis suostua :) Toisaalta kun päikkäreiden aikaan tuntuu olevan levoton ja vähän sellainen itsepäinen niin tuntuu, että olis kuitenkin päikkärit paikallaan. Mutta ei kai sitä voi pakottaa nukkumaan. Illalla kuitenkin on niin poikki, että on itkua ja hammastenkiristystä molemmilla, sekä äidillä että lapsella :(

Kannattaa suostua ihan suosiolla :D Mä ainakin suostuin ku sain monesti parikin tuntia yrittää sitä unille, mut ei vaan suostunu nukkuu. On tollakin päivällä että on väsyny ja saattaa sit nukahtaa jos on kovin riehunu ( kuitenkin tosi harvoin ), mut se onkin sit virhe.. Jos se nukkuu päivällä niin se menee sit vasta puolilta öin nukkuu, tai niin kuin yks päivä se meni puol 2 yöllä nukkuu |O Joten jätän suosiolla ne päikyt väliin ;)

Mä en tajua näitä 1½-2½ vuotiaani ei enää SUOSTU päiväunille :-0 Ei kait ne päiväunet ole tuonikäisen päätettävissä. Ja jos kerran illat ovat itkua ja hammastenkiristystä niin taatusti tulisivat päikkärit tarpeeseen. Yliväsynyt tekee tuollaista. Itse en jaksaisi jatkuvaa kiukkua kuunnella vaan mieluummin myöhemmin yöunille ja iloisin mielin :)

Vuoden jälkeen siirtyneet nukkumaan noin ½-1h päiväunet ja sitten jättäneet nekin pois kahteen ikävuoteen mennessä. Keskimmäinen nukkuu välillä vieläkin unia (nyt 4v). Yöunet 12h.

Yhteistyössä