Minkä ikäiseksi teillä on lapset viihtyneet samassa huoneessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lissu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lissu"

Vieras
Ja joo tiedän, periaatteessa vaikka hamaan hautaan saakka, mutta mihin asti noin käytännössä on sujunut kivutta?

Meillä on tyttö 8 v ja poika kohta 6 v, samassa huoneessa asustavat koska huoneita ei ole enempää. Kuinkahan kauan tämä asumisjärjestely vielä toimii..? Esikoinen sattuu olemaan hyvin temperamenttinen luonne, hiukan erakkokin ja kaipaa nyt jo välillä selvästi omaa rauhaa.

Millään vaan en tästä talosta haluaisi muuttaa, mutta ahtaaksi käy...

Omalta osaltani voin sanoa että olen asunut siskoni kanssa samassa huoneessa 12-vuotiaaksi asti. Veli ja sisko on kuitenkin eri asia. Uskoisin että pari vuotta vielä maksimissaan menee.

Niin ja sen verran vielä, että itse asuin pikkuveljeni kanssa samassa huoneessa 13 v asti ja muistan vieläkin, miten ikionnellinen olin saadessani oman huoneen.

Höh, kai se on uskottava että lähivuosina pitää alkaa muuttoa järjestellä...

Meillä 10v ja kohta 13v samassa huoneessa. Välissä ikean iso expedit hyllykkö, joten molemmilla omat puolet. Näin ollut nyt pari vuotta, sitä ennen olivat ihan samassa huoneessa ilman mitään omia puolia

En tiedä, meillä ollut molemmilla lapsilla omat huoneet pienestä saakka. Itse muistain vain sen kuinka ärsyttävää oli kun ei ollut omaa huonetta eikä ikinä omaa rauhaa. Samaa en halua omille lapsilleni.

[QUOTE="Vieras.";29341289]En tiedä, meillä ollut molemmilla lapsilla omat huoneet pienestä saakka. Itse muistain vain sen kuinka ärsyttävää oli kun ei ollut omaa huonetta eikä ikinä omaa rauhaa. Samaa en halua omille lapsilleni.[/QUOTE]

Meillä kyllä poikia molemmat ja melkein kokoajan ovat yhdessä, eli oikeastaan sitä omaa rauhaa ei edes kaivata :D

Minulla tyttö parin kuukauden kuluttua 9 vuotta ja pikkuveli viisi vuotias. Nyt piti saada oma huone. Pitkään jo pyytänyt tyttö omaa huonetta josta saa oven kiinni. Nyt kun on oma huone niin leikkivät silti jomman kumman huoneessa yhdessä..:D

Se riippuu ihan ihmisestä. Itselläni ei ole ollut koskaan omaa huonetta, paitsi ehkä puoli vuotta 9-vuotiaana. Silloinkin se oli enemmänkin karmivaa :D Kotoa muutin aikanaan asuntolaan, jossa huone piti jakaa kämppiksen kanssa ja sieltä taas mieheni kanssa yhteen. Ei sitä osaisi tämänkään ikäisenä olla omassa huoneessa :D

Yhteistyössä