Minkä ikäiseksi kaupan kärryissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että minkäikäiseksi olette lasta kuskannut niissä kaupan kärryissä. Meidän 4-vuotiaan oon automaattisesti niihin laittanut ja painaa kyllä jo varmastikin noin 16 kg. Voi apua! Onkohan kaikki katsonut meitä pahalla kaupassa? Jotenkin on niin paljon helpompi tehdä isoja ostoksia isossa marketissa, kun tietää, missä lapsi menee eli istuu kärryissä.

Kyllä meillä vielä 20 kg 4 -vuotias matkustaa niissä. :)
Jossain vaiheessa kun oli 15-16kg, ei uskallettu mutta katsottiin että meneehän nuo isommatkin joten surutta kyytiin. Ei pienet jaksa aina kävellä marketissa ja jollei autokärrykään vapaana niin eipä siinä ole paljon vaihtoehtoja jos aikoo suht rauhassa tehdä ostokset.

No mun kaverin 1v painaa tuon 16 kg ;) ja tuota kaveria ei ainakaan voi laittaa vielä itse kävelemään saatika autokärryyn. Joten pitkään varmasti vileä kärryissä...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22591170:
No autokärryyn mahtuu vielä 6v.

Kaipa niissä saa istua niin kauan kuin mahtuu. Sitten kun ei mahdu niin alkanee painorajakin jo tulla vastaan.

Niissä on muuten 15kg se painoraja mikä on keskikokoisen 3-vuotiaan paino joten taitaa aika moni mahtua vielä 20 kiloisena ellei ylikin. ;)

Yhteistyössä