Minkä ikäinen on teini teidän mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian lapsellista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liian lapsellista

Vieras
Tuosta lahjakeskustelusta tuli mieleen että minkä ikäistä täällä pidetään teininä kun (rollolaisen) teinipoika oli saanut lahjaksi Riston Räppääjä-elokuvan, onko teini siis noin 8-v. joka on mielestäni sopiva kohderyhmä ko. elokuvalle vaiko onko teini noin 13-> joka on saanut turhan lapsellisen lahjan?

teininä pidän 13-18 vuotiaita,oma 10 v ( parin kk:den päästä 11 v ) kävi viime kesänä kattomassa risto räppääjän,joten jos yhtään lastani tunnen,luulen ettei häntä 13 v:nä risto enää kiinnosta :D

no jospa se teini tykkää siitä leffasta.
Ei se nyt kai pois sulje sitä, et teini tykkää "oman ikäisilleen" tarkoitetuistakin leffoista.

meillä ainakin teinit katsoo ihan laidasta laitaan elokuvia

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22858310:
no jospa se teini tykkää siitä leffasta.
Ei se nyt kai pois sulje sitä, et teini tykkää "oman ikäisilleen" tarkoitetuistakin leffoista.

meillä ainakin teinit katsoo ihan laidasta laitaan elokuvia

Katsominen ja omaksi saaminen on ihan eri asia... En usko että kukaan tuntemani teini ilahtuisi jos saisi lahjaksi risto räppääjän.

[QUOTE="a p";22858333]Katsominen ja omaksi saaminen on ihan eri asia... En usko että kukaan tuntemani teini ilahtuisi jos saisi lahjaksi risto räppääjän.[/QUOTE]

meillä esim ei käydä koskaan vuokraamassa leffoja vaan hommataan itselle, tai lainataan joltain kaverilta..
kyllä meillä ainakin tuo 13v on kans sitä pyytänyt, samoin kun 5v ;)

[QUOTE="vieras";22858265]Teini on 13-19 -vuotias. Tulee englannin sanasta teenager. thirteen-nighteen.[/QUOTE]

mä luulin, että se on nineteen, mutta korjaa toki jos olen väärässä, tämä "yöteini" on mulle ihan uusi käsite.. :D Onko sillä jotain tekemistä linquistin hihvin kanssa?

jos teini-ikää ei laiteta tuon vanhan säännön mukaan "thirteen-nineteen" niin kaikkiahan tässä voi alkaa teinittelemään jotka on "nuorempia", eihän sellaisesta tule mitään rotia, prkles....

voi että joku jaksaa välittää siitä mitä muut saa lahjaksi, eikä se ole kuitenkin tärkeintä että sai joululahjan. Kyllä minäkin Risto Räppääjästä tykkään ja jotkut piirretytki on ihan kivoja

Vaikka teini sinällään on just tuo 13-19 -vuotias, niin voihan toki olla, ettei murrosikä vielä ole alkanut 13-vuotiaana. Siis että vielä 13v onkin kiinnostunut vähän lapsellisimmista asioista, kun sen ikäinen keskimäärin. Toisaalta taas jonkun murrosikä alkaa hyvinkin 12-vuotiaana. Ja toisaalta aika harvan varmaan kestää tuonne 19-vuotiaaksi..

Yhteistyössä