Minkä hintaisia vaatteita ostat lapsellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva yrittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva yrittäjä

Vieras
Galluppia pukkaa, jotta osaan valita hyvän tuoteryhmän tulevaan liikkeeseeni. Haluan että vaatteet joita myyn, ovat ekologisesti valmistettu luomupuuvillasta, joten se tietysti nostaa vähän hintaa, mutta kalliita vaatteita en rupea myymään...

Siksi teenkin kyselyn missä saan tietoa vanhempien hintatottumuksista.

Kuinka paljon sinä maksat lapsiesi

1.Bodystä
2.Housuista
3.Paidasta/puserosta
4.t-paidasta
5.Mekosta
6.Hameesta

Kiitos kun vaivaudutte =)

Nämä ovat ehdottomia maksimihintoja, ja vaativat sen että vaate on todella mieluinen. Normaalisti hankin lapsille vaatteet kirpputorilta tai ompelen itse.

1.Bodystä 12e
2.Housuista 15e
3.Paidasta/puserosta 12e
4.t-paidasta 8e
5.Mekosta 10e
6.Hameesta 8e

1. alle 10, jostain oikein ihanasta max 15

2. max 30, yleensä 10-20, nämä siis sisävaatteissa

3. max 20

4. sama kuin bodyss

5. max 50, siis silloin jo juhlamekko, arkisesta max 30

6. näitä ei juurikaan ole, jokunen hennesin trikoinen, ehkä 5e maksanut.

olen ostanut kaikki vauvan vaatteet kirpputorilta. sisävaatteista maksan korkeintaan 3e/kpl. tosi kivoja ja hyväkuntoisia saa usein jo eurollakin. ulkovaatteita olen ostanut viidellä eurolla. :D

.Bodystä korkkeintaa 15e
2.Housuista korkeintaan 30e
3.Paidasta/puserosta korkeintaan 28e
4.t-paidasta korkeintaan 20e
5.Mekosta korkeintaan
6.Hameesta korkeintaan 20e

jos kyseessä hyvälaatuinen. koko vaatevarastonhan ei tarviii olla huippu laatuisia...

Näin pikasesti mietittynä

Bodysta max. 15?
Housuista 25?
Paidasta/hupparista 25?
T-paidasta 10?
Mekosta 20?, juhlamekosta enemmän
Hameesta 10?

Ulkovaatteisiin laitan paljon. Kunnon hanskat jne ja vaatteet joka säälle.

Laitan maximi hintoja joita olen maksanut ko. vaatteista, korostan että pitää olla todella mieluinen vaate jotta maksan siitä paljon.

1.Bodystä 10e
2.Housuista 25e
3.Paidasta/puserosta 20e
4.t-paidasta 15e
5.Mekosta 35
6.Hameesta 15

1.Bodystä 25e
2.Housuista 60e
3.Paidasta/puserosta 40e
4.t-paidasta 25e
5.Mekosta 50e
6.Hameesta 40e

ja nämä siis hintoja, joita olen valmis maksamaan jos oikeasti tykkään tuotteesta. mutta makuni on erittäin tarkka!

Minä ostan aina markettien tai halpakauppojen alesta tai kirppikseltä joskus. Eli alenuksesta body max 3e, housut 5-10e, paita 5e, t-paita 3e. Tuohon hintaan on löytynyt myös lindexiltä ja h&m:ltä. Luomupuuvillaiset ovat täällä päin niin kalliita, että en edes vilkaise niiden suuntaan. Olen ymmärtänyt, että moneen kertaan pesty, siis käytetty vaate, on se ekologisin vaihtoehto.

1.Bodystä 7?
2.Housuista 22?
3.Paidasta/puserosta 15?
4.t-paidasta 10?
5.Mekosta 25?
6.Hameesta 15?

Yleensä käyn tosin kirppiksellä ja maksan vain murto-osan näistä.

Mä maksan sen mitä pyydetään jos löydän mieleiseni. Lapsilla ei hirmu paljoa vaatteita ole mutta ne vähäiset mitä on, on laadukkaita ja kestäviä sekä pestäviä. Ja sitten on saatuja vaatteita.
Kengistä olen valmis maksamaan paljonkin jos ne on todella hyvät. Huonoja kenkiä en edes osta.

minäkin ostan aina 3-4e/kpl. jos puhutaan sisävaatteista (bodyt,housut,paidat jne) kengätkin ostin nyt 2*sandaalit 5e/pari ja lenkkarit 5 ja 7,5e kpl. mun mielestä on ihan turhaan maksaa kympeä vaattaista jotka on vaihdettava muutaman kerran vuodessa kun lapsi kasvaa niin nopeasti...

1.Bodystä 30 euroa
2.Housuista 50 euroa
3.Paidasta/puserosta 50euroa
4.t-paidasta 30 euroa
Mekkoja tai hameita ei tarvita.. =)

Nämä hinnat siis noin-hintoja, mitä maksasin. Mutta vaatteiden pitää olla sitten just sitä, mitä mä haluan, muuten en maksa noin paljoo..

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva yrittäjä:
Galluppia pukkaa, jotta osaan valita hyvän tuoteryhmän tulevaan liikkeeseeni. Haluan että vaatteet joita myyn, ovat ekologisesti valmistettu luomupuuvillasta, joten se tietysti nostaa vähän hintaa, mutta kalliita vaatteita en rupea myymään...

Siksi teenkin kyselyn missä saan tietoa vanhempien hintatottumuksista.

1.Bodystä
2.Housuista
3.Paidasta/puserosta
4.t-paidasta
5.Mekosta
6.Hameesta

Kiitos kun vaivaudutte =)

No luomuvaatteissa ei ole hirveästi kilpailua, että oikein hyvä idea. Toinen asia, millä on vaikutusta maksettavaan hintaan on toki valmistusmaa. On eri asia tehdä vaate vaikka Suomessa, Portugalissa tai inhoamassamme Kiinassa.

2. noin 25-40e
3. noin 25-30e
4. noin 20-25e

Mutta ulkonäöllä eli kuosilla ja väreillä on merkitystä. En minä mistään tusinapaidasta noita hintoja maksa.

1.Bodystä 25-30?
2.Housuista n. 30-35?
3.Paidasta/puserosta 25-35?
4.t-paidasta 20-30?
5.Mekosta 35-60?
6.Hameesta 30-50?

Ja nämä vaatteet pitää olla sellaisia, että siirtyvät nuoremmille sisaruksille hyväkuntoisina käyttöön. Ei mitään H&M:n (missä en edes käy, kun olen monesti pettynyt laatuun) ym. kertakäyttökamaa.

Yhteistyössä