minkä hiivatin takia ulkopuolisten pitää tunkea nokkansa toisten asioihin?! tapahtupa puistossa:

SyysYön Sade

Jäsen
09.03.2010
738
0
16
menimme tytön kanssa leikkipuistoon. vauvakiikku oli varattu, eikä 1w6kk oikein tavallisessa vielä pysy joten otin tytön syliin ja istuin siihen tavalliseen keinuun. otin vauhtia ja toinen köllötteli rintaani vasten elämäänsä tyytyväisenä, kun äkkiä puiston läpi oikaissut, keski-ikäinen naishenkilö pysähtyi katsomaan meitä ja alkoi kauhistelemaan " pudotat vielä lapsen tai tiputte molemmat.. vaarallista tuollainen.. kova vauhti..blaa blaa blaa " siis mitä helv.. ?! |O :headwall: olisin tajunnut, js olisin tyylin tyttäreni 5v isosisko mutta miten me nyt siitä muka tippuisimme ?! eiköhän kolmekymppinen keinussa pysy, vaikka olisi lapsikin sylissä..

:hug: elä välitä, meitä tuli LIDLissä vanha ukko ojentaa, "vois pikkasen kattoo noitten lasten perään" kun ne juoksi siinä käytävällä... hoohhoi... kahden perään on niiiin helppo mennä kun ne juoskee eri suuntiin :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
:hug: elä välitä, meitä tuli LIDLissä vanha ukko ojentaa, "vois pikkasen kattoo noitten lasten perään" kun ne juoksi siinä käytävällä... hoohhoi... kahden perään on niiiin helppo mennä kun ne juoskee eri suuntiin :headwall:
No tämähän oli ihan asiallinen huomautus. Sinun tehtäväsi on kasvattaa lapsia niin, että he eivät aiheuta kaupassa häiriötä eivät juoksentele siellä miten sattuu.

Ota vaikka vanhanajan valjaat käyttöön jos et muuten pärjää.

Mulle on lähinnä keski-iän ylittäneet tulleet laukomaan älyttömyyksiä. Koita ajatella että niiden elämä on niin tyhjää että pitää muiden elämään puuttua!

on se niin kivaa, kun ventovieraat tulevat neuvomaan.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mietipä nyt hieman:
No tämähän oli ihan asiallinen huomautus. Sinun tehtäväsi on kasvattaa lapsia niin, että he eivät aiheuta kaupassa häiriötä eivät juoksentele siellä miten sattuu.

Juuh... ne kun on niin ennalta arvattavia... ensin ne kulkee nätisti kärryjen vieressä ja hups, sitten mennäänkin jossain ihan muualla :xmas:

p.s. ei niistä vaaraa ollu, ei ne kato pure :whistle:

No...mä peesaan ukkoa. Ei kaupan käytävillä saa juosta :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison:
menimme tytön kanssa leikkipuistoon. vauvakiikku oli varattu, eikä 1w6kk oikein tavallisessa vielä pysy joten otin tytön syliin ja istuin siihen tavalliseen keinuun. otin vauhtia ja toinen köllötteli rintaani vasten elämäänsä tyytyväisenä, kun äkkiä puiston läpi oikaissut, keski-ikäinen naishenkilö pysähtyi katsomaan meitä ja alkoi kauhistelemaan " pudotat vielä lapsen tai tiputte molemmat.. vaarallista tuollainen.. kova vauhti..blaa blaa blaa " siis mitä helv.. ?! |O :headwall: olisin tajunnut, js olisin tyylin tyttäreni 5v isosisko mutta miten me nyt siitä muka tippuisimme ?! eiköhän kolmekymppinen keinussa pysy, vaikka olisi lapsikin sylissä..

Tokihan aikuisellekin voi vahinko käydä ja hyvää hän varmasti tarkoitti. Sinun tehtäväsi aikuisena on taata lapsesi turvallisuus, et toivottavasti autossakaan lasta sylissä kuljeta.

Ja kun puuttuu toisten asioihin niin kannattaisi varmistaa että puuttuu edes oikeaan asiaan.

Minä olin kahden lapseni kanssa laivalla uimassa ja pienempi halusi mennä vielä uudestaan uimaan mutta isompi, eskarilainen, ei. Niinpä sitten pukuhuoneessa suostuttelin isompaa lähtemään hyttiin, jossa isä odotti, hytti oli saman käytävän varrella kuin ne saunatilat ja lapsukainen tiesi toki hytin numeron. Ja joku mummo siinä sitten alkaa isoon ääneen selittää, että "en minä vaan ikinä päästäisi omaa lastani täällä yksin uimaan, tämä on ihan erilainen paikka kuin tavallinen uimahalli, täällä on humalaisia ja vaikka mitä". Nii-i, eipä siellä tavallisessakaan uimahallissa käydä yksin...

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Eikö? miksi sitten muumot jioksee alennus tai tarjous päivinä? Missä kohdin kaupassa lukee että juokseminen kielletty?

Tais olla aika tarpeeton kommentti ja viel vierailijana :whistle:
Jos kaupassa lapset juoksee,mutta ei törmäile muihin asiakkaisiin/ aiheuta vahinkoa kaupassa myytäville tuotteille sen ei luulis kenenkään elämästä olevan pois.. :o Eiköhän aikuinen ihminen ymmärrä että lapset on lapsia ja niillä on energiaa,ei varmaan kovinkaan moni vilkas lapsi jaksa keskittyä kävelemään pitkillä kauppareissuilla (n 30.min ) kävelemään kärryjen vieressä ja seisoskelemaan sillä aikaa kun äiti hakee tavaroita hyllyiltä..

Alkuperäinen kirjoittaja millanen:

Tais olla aika tarpeeton kommentti ja viel vierailijana :whistle:
Jos kaupassa lapset juoksee,mutta ei törmäile muihin asiakkaisiin/ aiheuta vahinkoa kaupassa myytäville tuotteille sen ei luulis kenenkään elämästä olevan pois.. :o Eiköhän aikuinen ihminen ymmärrä että lapset on lapsia ja niillä on energiaa,ei varmaan kovinkaan moni vilkas lapsi jaksa keskittyä kävelemään pitkillä kauppareissuilla (n 30.min ) kävelemään kärryjen vieressä ja seisoskelemaan sillä aikaa kun äiti hakee tavaroita hyllyiltä..

Kiitos, joku ymmärsi

Mä edelleen haluan tietää mitä te täydelliset teette jos teidän kaksi lasta ottaa jalat alleen? ai niin mutta eihän niin käy, ne mukulat on kasvatettu niin kurissa ja nuhteessa ettei ne karkaile
:whistle:

vai liekö johtui ulkonäöstäni sitten.. meille tulee vieraita seiskan pintaan, piti tulla jo viiden maissa, joten ennen tuonne lähipuistoon menoa meikkasin ja verkkareitten sijaan puin mustat farkut ja mustan hupparin .. näytin ehkä niin nuorelta tai niin epämääräiseltä, mustat lasitkin nokalla B) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Eikö? miksi sitten muumot jioksee alennus tai tarjous päivinä? Missä kohdin kaupassa lukee että juokseminen kielletty?

Tarkennan: mun lapset ei saa juosta kaupassa (eikä huutaa), enkä mä tykkää siitä jos joku mukelo (tai mummo :D) ryntäilee edestakaisin ja mun pitää varoa ettei se juokse päin kärryjäni (tai törmää muhun/lapsiini kärryillään).

Mitäs jos niille villipedoille antais Lidlissä jonkun pikkutehtävän, hakea tjotain sellaista tuotetta, minkä tuntevat ja suunnilleen tietävät missäse siellä kaupassa on. Ei olis tylsää ja ehkä nopeutuis kauppareissu.

Alkuperäinen kirjoittaja mietipä nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison:

Tokihan aikuisellekin voi vahinko käydä ja hyvää hän varmasti tarkoitti. Sinun tehtäväsi aikuisena on taata lapsesi turvallisuus, et toivottavasti autossakaan lasta sylissä kuljeta.

kyllä se auto on vähän erijuttu kuin keinu! :laugh: oli sitäpaitsi niin hiljainen vauhtikin, että kyllä siinä olisi hengissä selvitty vaikka olisi tiputtukin. ja keinusta jos pudotaan niin pudotaan selälleen, miehän siinä olisin ollut alimmaisena ja häntäluu tohjona.. :D

no opeta nyt hyvä ihminen lapsesi käyttäytymään ei lapset kaUPASSA SAA JUOSTA VAIKKA NE EI PURE

Juu, no mulle kävi yks naapurin mammoista valittamaan ja ojentamaan mua että lapsi voi tippua parvekkeelt jne. Okei, tiedän että voi pudota, mutta lapsi ei pääse parvekkeelle ilman minua eikä meillä ole penkkejä tms parvekkeelta jolta pystyisi hyppäämään alas. Kauheaa kaakatusta piti ja kaikkea piti vaarallisena jne. Varmaan hyvää tarkotti mutta äänen sävy oli sellanen että mä olen niin huono kun olin lapsen kanssa kesällä parvekkeella enkä ajatellut lapsen parasta sitten ollenkaan kun se on hengenvaarallista touhua. Juu, näin meillä...

Yhteistyössä