Minkä aikakausilehden/sarjakuvalehden voisit tilata/olet tilannut ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siripiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siripiri

Vieras
A) Valitut palat
B) Kodin kuvalehti
C) Anna
D) Me naiset
E) Apu
F) Kaksplus
G) Vauva
H) Nalle puh
I) Aku Ankka
J) Kauneus ja Terveys
K) Tieteen kuvalehti
L) Joku muu. Mikä?

Mulle tuli silloin kun lapsi oli pienempi Vauva-lehti. Sillo kuin yksin elin, tilasin vuoden tilauksena Aku Ankkaa, Valitut paloja, Me naisia ja Kauneutta ja terveyttä, mikä nyt milloinkin kiinnosti eniten.

Nyt jos tilaisin jonkun lehden, kallistuisin Kodin kuvalehden kannalle, koska se sisältää ihan asiaa koko lehti, ei oo mikään hömppälehti.

Mutta sitäkään mun ei tarvii tilata, koska mun äidille tulee se sekä kirjastosta saan lainattua sen.;)

Vuosia on tullut Kotivinkki enkä sitä tilausta osaa lopettaa ja lehtiki on hyvä. Aku Ankan tilasin just kun oli "hyvä" tarjous. Sehän on ajaton lehti ja klassikko :D

Ainiin, unohdinkin kokonaan ton Meidän perhe-lehden.;) Sekin ois sellanen lehti, jonka voisin tilata. Enemmän juttua isommistakin lapsista, kuin vauva-lehdessä.

Mutta sitäkään mun ei tarvii tilata, ku lainaan kirjastosta.

Ja myös Seura jäi näköjään listalta pois. Meiän mummo tilas sitä jossain vaiheessa ja lukemisen jälkeen antoi sen sitten meille luettavaksi.;)

Tilasin vuodeksi Kodin Kuvalehden kesällä kun sain "synttärirahaa". Mulle on se aikaisemmin joskus tullut lahjaksi tilattuna ja tykkäsin. Se ei tule liian usein eikä liian harvoinkaan ja siinä on mielenkiintoisia juttuja.

Hassu juttu, että Suomen tilatuimmista lehdistä tuolla on vain Aku Ankka. Missä on ET-lehti, Seiska ja TV_maailma? Vai onko niin, ettei kukaan kehtaa myöntää lukevansa Seiskaa...

Hassu juttu, että Suomen tilatuimmista lehdistä tuolla on vain Aku Ankka. Missä on ET-lehti, Seiska ja TV_maailma? Vai onko niin, ettei kukaan kehtaa myöntää lukevansa Seiskaa...

Yhteistyössä