minipillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivotonta...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivotonta...

Vieras
cerazettet oli ihan hirveät. nyt sain uuden reseptin mini-pill merkkisiin pillereihin... onko kellään ollut niitä ja millaiset oli?? vittumaista jos niistäkin tulee samoja vaivoja ku cerazetten kanssa...

[QUOTE="tiina";22458775]Mitä vaivoja sulle tuli cerazzettesta?[/QUOTE]

kuukautiset tuli 2viikon välein ja siinäkin välissä oli joka päiväistä runsasta tiputtelua, iho meni hirveään kuntoon normaalisti mulla on virheetön iho ja hiuksia lähti ihan mahdottomasti.

Hei MISSÄ AJASSA minipillereitten "sopimattomuus" tulee esille, jos jotain tulee? Oon Cerazetteä syönyt 2,5kk enkä oo huomannut muuta ongelmaa kuin että piilolinssit tuntuu pahalta. Tuo mainitaan kyl pillereitten haittavaikutuksissakin, ei vaan selitetä, et mistä se johtuu? Kuivattaako tuo hormoni jotenkin silmiä, tietääkö joku sanoa?

Ja onko joku alottanut näiden käytön imetysaikana? Ittellä 3kk vauva ja mietin vaan,et millasia vaikutuksia tulee sit, kun lopetan jossain vaiheessa imetyksen ja oma hormonitoiminta siinä sit taas muuttuu..?

Mulle ei kanssa sopinut kummatkaan. Mini-pillssä eka puol vuotta ei vuotoja ja toiset puol jatkuvat kuukautiset. Noissa toisisssa kuukautiset kesti niin pitkään kun niitä söin. Juu ja sama mulla on tavallisissa e-pillereissäkin. Nyt seuraavaksi sitten kierrukka.

Yhteistyössä