minipillerit lopetus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piipoopii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piipoopii

Vieras
lopetin minipillerit 1,5viikkoa sitten. Mulla on minipillereistä huolimatta pysynyt kierto ihan samanlaisena kuin luomuna. olen joskus aikaisemminkin lopettanut nämä pillerit ja silloin kävi niin että yhdet kuukautiset jäi välistä pois. Toisella kerralla kun lopetin tuli kuukautiset kuitenkin ihan normaaliin aikaaan. Kuinkahan mahtaa käydä tällä kertaa? Eilen olis pitänyt alkaa... Toivottavasti alkavat pian tuntuu että hormonitoiminnassa on vähän häikkää.. Jospa se oma keho pääsis omaan rytmiin kun ne kuukautiset alkais... Vaikka pillerit on käytetty asian mukaisesti niin silti jännittää ettei vaan olis raskaana kun mulla on nyt aloitettu ab-kuuri joka ei sovi jos on raskaana.

Niin ja yksi kysymys vielä... olen aloittamassa yhdistelmäpillerit mutta mietin kannattaako ne aloittaa nyt heti sitten kun kuukautiset alkaa vai olisko parempi antaa kehon palautua 2-3kk noista minipillereistä ja sitten vasta kokeilla yhdistelmiä?

Miksi vaihdat yhdistelmiin? Itse juuri minipillerit lopetin, koska oli menkat viikon välein :( Vaihdan kuparikierukkaan. Yhdistelmiä en halua, niistä meni halut ihan totaalisesti.

Miksi vaihdat yhdistelmiin? Itse juuri minipillerit lopetin, koska oli menkat viikon välein :( Vaihdan kuparikierukkaan. Yhdistelmiä en halua, niistä meni halut ihan totaalisesti.

Ei ole paljon vaihtoehtoja jäljellä... olen kokeillut kaikki minipilleri merkit, hormonikierukan ja kuparikierukan. Jäljelle jää siis aikalailla vain yhdistelmäpillerit tai kondomi. Joten ajattelin nyt ainakin kokeilla..

Yhteistyössä