Minipillereistä raskautuneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
Oletko tullut raskaaksi vaikka käytit minipillereitä? Mua pelottaa kovasti et oon raskaana.. Oon siis syöny n.5kk minipillereitä ja menkat ei vielä alkaneet, vaikka tosin säännölliseen tahtiin on ihan ovis ja menkkakipuja, et voi tosin olla että en vaan vuoda. Sit imetän, mut vaan enää kerran yössä ja päivisin ja vauva 7kk. Alotin lääkekuurin ja en tajunnut edes, että ne voi vaikuttaa e-pillereiden tehoon. Alavatsa ollut ny arka.. mutta siis, onkohan tää turhaa panikointia?

Itse olen syönyt varmaan kohta 10 vuotta minipillereitä enkä ole tullut raskaaksi niitä syödessäni. Menkkojakaan ei ole ollut kertaakaaan viimeiseen kolmeen vuoteen. Mutta jotkut lääkkeet voi alentaa tehoa.

Noi menkkojen poisjäänti ei tarkota vielä mitään, ne voi jäädä pois.

Mä oon tullut kahteen kertaan minipillereistä raskaaks. Ekalla kerralla unohdin muutaman pillerin ottaa ajallaan ja johan poksahti. Tokalla kerralla en unohtanut kertaakaan ja silti poksahti uusiks. Sit vaihtu kierukkaan.

Tee testi, sillä se selviää. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Belladonna:
Noi menkkojen poisjäänti ei tarkota vielä mitään, ne voi jäädä pois.

Mä oon tullut kahteen kertaan minipillereistä raskaaks. Ekalla kerralla unohdin muutaman pillerin ottaa ajallaan ja johan poksahti. Tokalla kerralla en unohtanut kertaakaan ja silti poksahti uusiks. Sit vaihtu kierukkaan.

Tee testi, sillä se selviää. :hug:

Täytyy ootella vielä, ei se sitä näyttäis. Mulla ei siis ole ollut vielä synnytyksen jälkeen menkkoja, mut epäilen et kierto on kuitenkin normaali vaikkei vuotoo tuu. Kirjoitin epäselvästi..

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Mä tulin raskaaks minipillereiden aikana. Toisilla ei tule menkkoja ollenkaan niitä syödessä ja pitää sit pitää tauko että menkat alkaa.

Ei kai sitä taukoa tarvitse pitää jos kuukautiset eivät tule. Eikös tuo tyhjennysvuototauko liittynyt siihen, jos e-pillereitä syö putkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Mä tulin raskaaks minipillereiden aikana. Toisilla ei tule menkkoja ollenkaan niitä syödessä ja pitää sit pitää tauko että menkat alkaa.

Ei kai sitä taukoa tarvitse pitää jos kuukautiset eivät tule. Eikös tuo tyhjennysvuototauko liittynyt siihen, jos e-pillereitä syö putkeen.

No sitä en tiedä onko pakko pitää tauko mutta mulla alko turvottaa ja koskee alamahaan. Loppu siihen kun pidin tauon.

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:

No sitä en tiedä onko pakko pitää tauko mutta mulla alko turvottaa ja koskee alamahaan. Loppu siihen kun pidin tauon.

Ai, mä ajattelin että sitä tapahtuu vain e-pillereiden kanssa. Mulla on kapseli eikä mitään tollasta ole tullut, olisikin kyllä hankala pistää se tauolle :D

Yhteistyössä