L
Letkis
Vieras
Eli tulen saamaan minimiäitiyspäivärahaa kesällä 2009, mutta paljonko se on siis euroissa, kun en löydä mistään? Eikös sitä sitten saa ensimmäiset 105 päivää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minimi ä-raha on 15,20e
Alkuperäinen kirjoittaja viras:15,20 saan minä ja mielestäni työttömyyskorvaus on suurempi summa.
Alkuperäinen kirjoittaja sativa:Alkuperäinen kirjoittaja viras:15,20 saan minä ja mielestäni työttömyyskorvaus on suurempi summa.
Juu, ite kävin just tänään kelalla ja itekin tulen saamaan tuota pienintä ä-rahaa ja pisti kyllä kiukuttaa kun kuulin että en saa työttömyyspäivärahaa siltä ajalta vaikka työttömyyspäiväraha mulla n. 10? enemmän ku minimi ä-raha. Että näin meillä Suomessa tuetaan lapsiperheitä. Ja ei, en ole ollut "laiska" ja työtön tätä odotusaikaa vaan tuloraja ei täyttynyt niin siksi minimi ä-raha. Kyllä vituttaa!! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja sativa:en ollut työtön.. eli vielä on siis töitä minulla kun ei se äippälomakaan ole vielä alkanut.
Alkuperäinen kirjoittaja sativa:Alkuperäinen kirjoittaja viras:15,20 saan minä ja mielestäni työttömyyskorvaus on suurempi summa.
Juu, ite kävin just tänään kelalla ja itekin tulen saamaan tuota pienintä ä-rahaa ja pisti kyllä kiukuttaa kun kuulin että en saa työttömyyspäivärahaa siltä ajalta vaikka työttömyyspäiväraha mulla n. 10? enemmän ku minimi ä-raha. Että näin meillä Suomessa tuetaan lapsiperheitä. Ja ei, en ole ollut "laiska" ja työtön tätä odotusaikaa vaan tuloraja ei täyttynyt niin siksi minimi ä-raha. Kyllä vituttaa!! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja sativa:en ollut työtön.. eli vielä on siis töitä minulla kun ei se äippälomakaan ole vielä alkanut.
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Ei se nouse työttömyyskorvauksen tasolle, työmarkkinatuen tasalle kyllä. Se on kuitenkin vähemmän, kuin työttömyyskorvaus.
Jos olet oikeutettu työttömyyspäivärahaan, niin silloin saat sen mukaan myös äitiyspäivärahan. Tietyllä prosentilla, mutta se on enemmän kuin minimiäitiysraha.