Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonnakar:
Minkä ikäinen teillä tyttö on? MIelenkiinnosta kyselen, kun tässä on kolmatta kuukautta menty omaan piikkiin neocatella, johon haetaan yhä edelleen korvattavuutta ja nyt olisi uusi soijaaltistus edessä..
Elättelen toiveita, että jospa se jo pojalle sopisi... Itse olin soijavauva aikanaan.....
mielenkiinnolla kyselen,että miks teillä nuin kauan kestää tuo korvattavuuden haku neocatelle? kamala aika odottaa
Niin, no meillä on vaan kaikenlaisten sattumien summa, että tämä homma on näin viivästynyt.. Ensinnäkin hoidetaan poikaa kunnallisella puolella, ja sieltä mua on pompoteltu soittoajalta toiselle, ja sitten ollaan oltu kipeinä ->ei olla voitu maitoja altistaa ja sitten lähti lekuri lomalle, eikä kukaan muu voinut meille (mukamas) tuota lausuntoa kirjoittaa, ja sitten olen kokeillut muutamia kiinteitä tässä välissä ja toipumisaikaa... Että niin se vaan on aika ja raha hupenevaista kulumaan.. Ja nyt vihdoin ja viimein kun lausunto saatiin, se kiersi siellä paikasta A, paikkaan B ja kieltävä päätös tuli kahden viikon jälkeen. Eli nyt uusi soijaaltistus sairaalaoloissa, vaikka lääkärin mukaan piti riittää tuo kotona tehty, koska olen ollut häneen yhteydessä ja pitänyt oirepäiväkirjaa.. Mutta eipäs sitten ollutakaan niin helppo nakki.
Jos olisin tiennyt, että tämä menee tähän, niin olisin käynyt tämän tien yksityisen kautta. Nyt en enää neocatekorvattavuuden takia viitsi mennä, se kun varmasti on pian plakkarissa...
Ärsyttävää kaiken kaikkiaan, rahaa on palanut tuhansia euroja, mutta onneksi poika on edes ollut suht kunnossa, meillä kun on noita muitakin allergioita tosi laajasti..