Minen kestä, viime yönä mä heräsin taas kolmeen otteeseen kun tuo karvanaama unissaan ronkkii mun persettä |O
Ja joo, samasta syystä nukuin sillon toissayönä sen 2h olkkarissa.. mikä tohon on mennyt, ennen kun se unissaan on ronkkinut niin on sentään saanutkin. Nyt ihan turhaan on ronkittavana, kun se puristelee persettä täydessä unessa :snotty:
Ja joo, samasta syystä nukuin sillon toissayönä sen 2h olkkarissa.. mikä tohon on mennyt, ennen kun se unissaan on ronkkinut niin on sentään saanutkin. Nyt ihan turhaan on ronkittavana, kun se puristelee persettä täydessä unessa :snotty: