Minen tiedä mitä mie teen..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Minen kestä, viime yönä mä heräsin taas kolmeen otteeseen kun tuo karvanaama unissaan ronkkii mun persettä |O

Ja joo, samasta syystä nukuin sillon toissayönä sen 2h olkkarissa.. mikä tohon on mennyt, ennen kun se unissaan on ronkkinut niin on sentään saanutkin. Nyt ihan turhaan on ronkittavana, kun se puristelee persettä täydessä unessa :snotty:
 

Similar threads

Yhteistyössä