minen jaksa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gwendolyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gwendolyne

Jäsen
04.04.2007
628
0
16
Vieraita tulossa eivätkä ole ilmoittaneet tulevatko tänään vai huomenna. Siivota pitää, mutta supistelee (rv 22) aina kun tekee jotain.

Päätäkin särkee eikä mies ole koonnut vieläkään noita tuoleja vaan on sohvat täynnä laatikoita.

Pitäis luututa koko huusholli tolulla et lähtis hetkeks aikaa tää röökin haju (ostettiin ketjupolttajaisältäni kämppä ) :headwall:
On muuten kiva, aina kun tulee kavereita käymään, eka kysymys on: Mikä täällä haisee :( Osa pinnosta on uusittu, mutta eihän se mitään auta, kun täytyy jemmata iskön kalusteita täällä syksyyn saakka. Ahdasta on.

Sitten valitetaan (mies), kun ei oo siivottu. on kyllä siivonnut, paitsi imuroinut ja pessyt lattiat.
Vielä enemmän valitetaan sitten, kun lähdetään sairaalaan supistuksista, mitäs oot rehkinyt liikaa. (ei olis eka kerta, vaikken mitään ihmeitä rehkinytkään)

Äh..sä oot puun ja kuoren välissä. Jätä nyt ihmeessä se jynssääminen vähemmälle ja yritä saada miehesikin ymmärtämään asianlaita..ja jos ei ymmärrä niin sille ei sitten maha mittään. Mut ei kannata oman ja vaavin terveydellä pelleillä...

Niin, eipä se mies voi pahasti sanoa, vaikken imuroikkaan. Taannoin (jos on joutunut siivoamaan, äärimmäisen harvoin) on kyllä ERITTAIN mielenosoituksellisesti siivonnut ja valittanut mennessään, miten asiat Oikeasti pitäisi tehdä. :/

Se mua tässä veetuttaa, mutten oikeasti halua mitään keskenmenoa ja syytökset tulis varmasti siitäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gwendolyne:
Niin, eipä se mies voi pahasti sanoa, vaikken imuroikkaan. Taannoin (jos on joutunut siivoamaan, äärimmäisen harvoin) on kyllä ERITTAIN mielenosoituksellisesti siivonnut ja valittanut mennessään, miten asiat Oikeasti pitäisi tehdä. :/

Se mua tässä veetuttaa, mutten oikeasti halua mitään keskenmenoa ja syytökset tulis varmasti siitäkin.

Pitäisköhän sun saada lekurilta joku todistus että et saa rehkiä..jos se kelpais miehellesi.
:whistle:

Jätä se jynssääminen ja ajattele vauvaa ja itseäsi.Älä rehki liikoja.Kyllä miehes pitäis se myös ymmärtää.Ja jos vieraat eivät tilannetta ymmärrä, niin se on heidän tyhmyytensä.
Mä joudun oleen hyvin hissukseen verenpaineen vuoksi.Tänään olin polilla rv34+3, paineet lääkityksestä huolimatta 163/99.Onneksi mies ja lapset auttavat.Itse teen sen verran kuin jaksan ja uskallan...pakko kotonakin seurata paineita.Nousevat melko rajusti jos erehdyn liikoja rehkimään.Korkeimmillaan yläpaine oli kotona yhtenä päivänä 181, jolloin menin ihan kiltisti vuodelepoon.

Yhteistyössä