A
Annu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mäpä:olen erään suomalaisen rokkikukon tyttö. Ja kaikki teistä tietää faijani ainaskin nimeltä.![]()
Hmm, Matti Nykäsen tytär
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mäpä:olen erään suomalaisen rokkikukon tyttö. Ja kaikki teistä tietää faijani ainaskin nimeltä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Alkuperäinen kirjoittaja Mäpä:olen erään suomalaisen rokkikukon tyttö. Ja kaikki teistä tietää faijani ainaskin nimeltä.![]()
Hmm, Matti Nykäsen tytär?
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:Minä olen varmasti kaikille tutun näyttelijän vaimo.
Alkuperäinen kirjoittaja semi-julkkis:Mää tulin toiseksi runokilpailussa ala-asteella!
Alkuperäinen kirjoittaja as if:Mäkin melkein voitin 5-vuotiaana pankin järjestämän hiihtokilpailun, uu uu uuu.
Alkuperäinen kirjoittaja haaaaah:Alkuperäinen kirjoittaja HAhhah:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mäpä tiedän, millä nikillä yks it-nörtin vaimo kirjottelee täällä.
Ja sit mä tiedän, millä nikillä yks varastoduunarin avovaimo kirjottelee täällä.
Ja jos oikein jaksaisin muistella tai kaivaa tiimarivihkoni, niin tietäisin varmaan aika paljon muitakin vaimoja, avovaimoja, tyttöystäviä ja ehkä salarakkaitakin.
Onks sul joka nikki laitettu johkin tiimarinvihkoon? NOLOA!
No joo. On todellakin noloa. Tässä huomaa ihmisten tosielämän tason.
Ja mä voitin ala-asteella kirjoituskilpailun.Alkuperäinen kirjoittaja semi-julkkis:Mää tulin toiseksi runokilpailussa ala-asteella!
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Ja minä olen tasavallan presidentti.
Alkuperäinen kirjoittaja Debbie:Joo, mut.."AALTOLIIKETTÄ!!"
MINÄ olen ihan ITSE mm-urheilija!!!
*WwooOOOooWWww!!!*
Ja ihan NYKYINEN vielä!!
...repikää siitä...
Ja vähäks kukaan ei tunnista mua!!
Alkuperäinen kirjoittaja Pentti:Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Ja minä olen tasavallan presidentti.
Ja minä olen sinun Miehesi!
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Alkuperäinen kirjoittaja Pentti:Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Ja minä olen tasavallan presidentti.
Ja minä olen sinun Miehesi!
Pentti perhana-siunhan piti olla lenkillä.