Minäpäs tiedän millä nikillä eräs jääkiekkoilijan vaimo kirjoittelee täällä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja daa :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun äidin kaverin kaveri on yksi Suomen kuuluisimpia naisnäyttelijöitä..ja..ja..mun isä on tavannut työssään paljn urheilijoita..ja..ja mua haastateltiin kerran telkkariin!! :D Me ollaan sellainen julkkisperhe ettei mitään rajaa!

Ja mäkin oon ollu telkussa kolmesti, ehkä yhteensä 10 sekuntia. Oon kai mäkin sitte julkkis. Sitte mä oon ollu muutamassa lehtijutussa...tosin paikallislehdessä. LoL

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Mäkin melkein voitin 5-vuotiaana pankin järjestämän hiihtokilpailun, uu uu uuu.

Repeävä nauru hymiö!!!!!

Onpas täällä paljon urheilijoita ja niitten vaimoja loppujen lopuksi.... wau, mikä meriitti, ihan tässä tavallinen tallaaja kalpenee rinnalla.... :) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja haaaaah:
Alkuperäinen kirjoittaja HAhhah:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mäpä tiedän, millä nikillä yks it-nörtin vaimo kirjottelee täällä.

Ja sit mä tiedän, millä nikillä yks varastoduunarin avovaimo kirjottelee täällä.

Ja jos oikein jaksaisin muistella tai kaivaa tiimarivihkoni, niin tietäisin varmaan aika paljon muitakin vaimoja, avovaimoja, tyttöystäviä ja ehkä salarakkaitakin.

Onks sul joka nikki laitettu johkin tiimarinvihkoon? NOLOA!

No joo. On todellakin noloa. Tässä huomaa ihmisten tosielämän tason.

:laugh:

Ensiksi mainittu löytyy peilistä, toiseksi mainittu mun puhelinluettelosta siskon kohdalta.
Ja lisää löytyisi muistista jos huvittaisi kaivella (mulla oikeesti mitään vihkoa ole, mutta aina kannattaa ottaa tosissaan kaikki, mitä täällä kirjoitetaan), koska täällä on ollut noin miljoona "mitä miehesi tekee työkseen"-ketjua, ja mä muistan valitettavankin hyvin ihan vaan kerrankin luetut asiat.

Alkuperäinen kirjoittaja Debbie:
Joo, mut.."AALTOLIIKETTÄ!!"
MINÄ olen ihan ITSE mm-urheilija!!!
*WwooOOOooWWww!!!*

Ja ihan NYKYINEN vielä!!

...repikää siitä...

:)

Ja vähäks kukaan ei tunnista mua!!

Mä arvaan, säkin olet jääkiekkoilija :D Mun serkkukin on. Ja mun työkaveri on Pekka Rinteen täti :D Ja isännän serkkutyttö Suomen kovimpia hanurinsoittajia :D

Ja kai nyt ap:n tarkoittama nikki on sen tiedon täällä kertonut itsekin. Ilman muuta me nyt puhutaan samasta tyypistä =)

Yhteistyössä