Minäpä tiedän, että mun poika käy aamulla keräämässä kukkia minulle :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Verenpisara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Liikuttavaa =)

Mä silti sydämeni pohjasta toivon, ettei meidän kakarat ole hereillä niin aikaisin, että ehtisivät kerätä kukkia mulle.

No täällä toi mun aamunvirkku on kyllä varmana viimestään seittemältä ylhäällä. Minä oon taa kauheen aamu uninen, että kerkii varmaan poika kukkia käydä moneen kertaan keräämässä ja sit herättä mut :D

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Liikuttavaa =)

Mä silti sydämeni pohjasta toivon, ettei meidän kakarat ole hereillä niin aikaisin, että ehtisivät kerätä kukkia mulle.

No täällä toi mun aamunvirkku on kyllä varmana viimestään seittemältä ylhäällä. Minä oon taa kauheen aamu uninen, että kerkii varmaan poika kukkia käydä moneen kertaan keräämässä ja sit herättä mut :D

No seiskahan on ihan inhimillinen.
Mä lähden töihin huomenna vähän kuuden jälkeen, ja elän toivossa, että nukkuvat ja antavat isänsäkin nukkua edes vähän pidempään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Liikuttavaa =)

No seiskahan on ihan inhimillinen.
Mä lähden töihin huomenna vähän kuuden jälkeen, ja elän toivossa, että nukkuvat ja antavat isänsäkin nukkua edes vähän pidempään :D

Kelle on kelle ei :D Sellasena aamuna kun on pakko nousta ylös muttei viikonloppuna kun ei ole pakko :saint:

Yhteistyössä