Minäkin olen päättänyt, että joululahjat jää aika vähiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Nämä pienemmät saavat mitä saavat, nuo aikuisen kokoiset saavat rahana vähän, ostakoot itse.

Olen ennen ostellut laatikkokaupalla tuon aikuisen tyttären perheellekin joululahjoja (varmasti aina kaikkiaan 20-30kpl) mutta kun on itse sanonut, ettei koskaan ole mitään kivaa saanut niin antaa olla....mitäs niitä ei-kivoja hankkimaan :/ rahallisestikin lahjojen arvo on aina ollut satoja euroja ja toiveiden mukaan osa ostettu, mutta ei enää....

Mie olen niin pettynyt kaikkeen, aivan kaikkeen taas....kyllä meillä ei kukaan edes ajattele, että minunkin pitäisi jaksaa :/ mie luulin, että riittää kun selviän oman arkeni... Minusta on varmasti erheellisen vahva kuva omalla perheellä...

Mä aattelin ettei miehen kanssa ostettais toisillemme mitään kun saadaan jouluksi muuttaa omaan uuteen kotiin, siinä on lahjaa tarpeeksi.
Lapsille sitten jotkin lahjat, mutta ei pientä krääsää mielin määrin.

Me olemme kaikki yhteiset joulut panostaneet enemmän kyllä ruokiin ja tunnelmaan kuin itse lahjoihin. Lapsille olemme alusta lähtien ostaneet yhden pehmeän paketin ja yhden lelun/cd:n/dvd:n. Eli kaksi pakettia per lapsi. Tähän asti olemme osuneet aivan nappiin ja lahjan saajasta nähnyt, että on ollut mieleinen. Miehen kanssa ostamme joskus jotain pientä toisillemme tai sitten emme. Lisäksi muistamme jouluna pienillä paketeilla vanhempiamme ja veljiämme.

:( höh, ihan oikein ettet mitään lahjoja hankikkaan sitten jos mikään ei miellytä.
Mäkin suosin sitä että ajatuksella hanktaan jotain kivaa ja niin ettei kukaan huku lahjavuoreen.

meillä ukon porukoilta tulee ain lapsille omat paketit ja aikuisille yhteinen max. 30? lahja..

Kiittämätön tyttö sulla, kyllä mä oisin onnellinen jos joku ostas mitä tarvitaan.. :ashamed:

Meille tulevat lahjat on kyllä liki aina jotain krääsää millä ei oikeesti tee mitään, esim. kymmenes tuiokkuhärpäke on melko turha, ainakin jos edellisen 5vuotta on moisen ostanu.. :headwall:

Ja parina edellisenä vuonna on ukon kans uusitttu kodinkoneita(pesukone, liesi jne) että siinä on sit ollu ne kunnon lahjat

Yhteistyössä