Minäkin mokasin tänään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

moi

Vieras
Erään hyvän tuttavan (ei kuitenkaan ystävä tai lähipiiri) naisystävä kuoli muutamia päiviä sitten. Tänään näin miehen kaupassa ja menin esittämään suruvalitteluja. Minua varmaan jotenkin jännitti (tai jotain sellaista) ja kättä puristaessa esitin oikein lämpimät onnittelut.
Tilanne oli ihan kaamea ja minua vielä alkoi naurattaa sanomani. Olin tosi nolona ja tietenkin korjasin heti sanomiseni ja toki mies sen ymmärsi mutta se oli kaamean noloa.

ei tämä ollut provo ikävä kyllä. Koko illan olen ajatellut asiaa ja oikein pala kurkussa eikä pysty oikein muuta ajatella. Tämä oli niin noloa ja kuulostaa kyllä provolta, mutta ikävä kyllämokasin tosi nolosti tänään oikeasti.
Tiedän että kyseisellä miehellä on taatusti ihan muuta ajateltavaa nyt eikä hän varmasti hetkeäkään kuvitellut minun tarkoittavan tuota mutta hävettää silti ihan älyttömästi...

Älä sure, kyllä hän varmaan tajusi ettet tahallas tarkoittanut.
Ja niille tiedoksi jotka haukkuu provoksi, että kyllä tää on ihan mahdollista... Itsekin olen jännittyneenä esim. esitellyt itseni Juhaksi (olen siis nainen, ja tiesin tapaamani henkilön nimen olevan Juha, joten jollain lailla ne meni sitten sekaisin :D)

Yhteistyössä