Minäkin

Elikkä ilmottaudun 10 kg ryhmään. Tavoitteena saada kiloja 10 pois. Eli 55kg olis sitte paino. Kuulostaa rajulta mutta lekuri sanoi että jos meinaan lapsia tehä lisää pitaa saada pois ylimääräset niin minimoidaan raskausmyrkytys vaara. Ja "raskauskieltoa" tuli pojan jälkeen 2 vuotta jota olisi jälellä vielä 1 vuosi ja 5 kk siinä ajassa jos sais painoa pois ja tytön (toivottavasti) alulle sen päätteeksi.


Tänään paloi 200 kcal 1/2h lenkillä. Huomenna haetaan sauvakot ja lenkkikengät jotta varpaat saadaan kanssa suoraksi.

Onko muita innokkaita?
 
Tintti1010
Heips! sekaan vaan! :D
täällä aina maanataisin pyörii tuo kilopino jonne voi laitella omia plussia ja miinuksiaan, joten sinne vaan mukaan!!! :)
(...saanko kysyä, että kuin pitkä oot, kun tuo 65 kg kuulostaa mielestäni ihan normaalipainolta saada lapsia...?! =) )
 
Vain 162 cm. Sain pahan raskausmyrkytyksen jonka aikan lihoin (31 viikoille) 80 kg painavaksi lähtö paino tuon 55kg.
Itsekin lääkärille kauhistelin painon pudotus määrää mutta sanoi että parempi olla kunnossa ja paino indeksillä kattoen siinä normaalin alarajalla. On munuaisille jotenki helpompaa seuraavassa raskaudessa. Siis tämä koski vain mua ja mun terveyttä.
Sitte kun paino putoais ja samalla vattikset tiukaksi sekä selkä ,sais nuo pullistumut selässä kyytiä :) Eli aikas raihnanen täti täällä yrittää kuntoilla. Raskaus voi olla näin "tappavaa" kunnolle ja terveydelle.
Huvittavinta/pelottavinta oli kun raskausaikan paino nousi ja nousi silloinen lekuri totesi että jätä hampurilaiset yms pois. Olin terveelisellä ruokavalioilla ja painoa 2kg viikossa. noh sattuuhan noit a"hoitovirheitä" :whistle:
 
Tintti1010
Juu! Miekii lihoin raskausaikana lähemmäs kolkyt kiloo, (ja lapsen jälkeen vielä lisää) joten ymmärrän yskän!!!...itsekkin tässä yritän karistella kiloja, niin ois helpompi yrittää sitten uutta muksua!!! :)
Tää palsta on tosi hyvä tsemppiapu kun laihuttaa, monta kertaa oisin varmaan jo haudannut koko laihutuskuurin, mutta täältä saa kyllä tukea!!!
Siis sekaan vaan!!!! :D
 

Yhteistyössä