Minä voin rehellisesti tunnustaa, että olen melkein kateellinen

• Viestiketjun aloittaja jepsane
  • Ensimmäinen viesti
Mä en voi sanoa olevani kateellinen sossunrahoilla eläville tai niitä käyttäville, mutta olen vihainen yhteiskunnalle, kun mahdollistaa mitään tekemättömille "paremman elämän" kuin niille, jotka pienillä tuloillaan itse kaikki tehden porskuttaa.

Viude
Kyllä se on kaikista halvinta hammashoitoa, kun pesee 2xpäivässä fluoritahnalla, syö ksylitolia ja janoonsa juo vettä, ruoaka-ajat säännöllisiksi eli n. 5-6 krt /pvä, niin ei voi tulla reikiä. nimim. hammashoitaja

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja gh:
no en kyllä viitisisi olla muutamasta kympistä kateellinen,
vaikka tollaiset vale-erot onkin arveluttavia.
tuskin kovin hyvällä mallilla on parisuhde jos viittitään edes vale-erota. mä en pystysi edes vale-eroamaan miehestäni vaikka sillä tavalla jonki euron tienaisinkin. mä en haluaisi lähteä leikittelemään noin vakavalla asialla ja teeskentelemään yksinhuoltajaa, eroperheen lasten äitiä..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viude:
Kyllä se on kaikista halvinta hammashoitoa, kun pesee 2xpäivässä fluoritahnalla, syö ksylitolia ja janoonsa juo vettä, ruoaka-ajat säännöllisiksi eli n. 5-6 krt /pvä, niin ei voi tulla reikiä. nimim. hammashoitaja
totta. miten tän sais ihmisten päähän. sukulainen jatkuvasti ihmettelee miten hänen 6 vuotiaallaa oli taas lähes kymmenen reikää suussa vaikka karkkia ei syödä, eikä limsaa juoda. no mutta eipä lapsella oo säännöllisiä ruoka-aikojakaan vaan turpaan mätetään mitä milloinkin mieli tekee ja jatkuvasti saadaan suuhun uusi happohyökkäys. sit mua pidetään nipona kun en anna lapselle ruoka-aikojen välissä vaikka arin haukkauksen leivänpalaa kun lapsen sitä mieli tekee vaikka ei nälkä olekaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Minkä takia kateellinen tuollaisesta kaksnaamaisuudesta ?
Kateellinen ilmaisesta hammashoidosta :) se on kallista huvia, jos sen itse maksaa kuten moni muukin asia.
No kannattaa hoitaa ne hampaat sillai ettei ole hammaslääkäriin asiaa. Miksi vaivata päätään muiden tekemisillä? Mua ei ollenkaan nypi muiden ilmaiset sitä-ja-tätä, tee sinä samoin jos niin korpeaa.

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Viude:
Valitettavasti hampaani on pilattu jo vanhempieni toimesta. Hampaitteni hoidosta ei huolehdittu ollenkaan, ja bakteerimäärät suussani ovat aina olleet huimia. Seiskalla revittiin viimeiset poskihampaat pois, koska olivat niin pilalla.

Jos niin sattuu ettei yhtään reikää ole vuoteen tullut, niin ainakin irronneita paikkoja joudutaan korjailemaan. Sellaista se on, kun on lapsesta saakka ollut lähes joka hampaassa paikka tai useampi.

YH
Mua vituttaa aivan suunnattomasti, että mun ei kannata tehdä töitä. Siis olen 2 lapsen yh ja työnteko ei todellakaan kannata, jos on paska palkka. Vaikka teen sen 40h/vko. Ei auta ei. Helpommalla pääsis kun menis sossuun. yhtä paljon tulee rahaa ja ei tarvitse stressata töissä! Sain kesälomarahat ja KAIKKI hiellä ja vaivalla ansaitsemani lomaraha meni KELALLE. Koska hehän antavat joka kuukausi mulle asumistukea (koska tuloni on niin paskat!!!!) ja näin ottavat omansa takaisin tietty jos saan hieman ylimääräistä. Helvetin hyvää kesälomaa vaan meille :'(. Ja sit viel ihmetellään miks suomalaisille ei kelpaa esim. siivoojan työ.

Viude
Joo, se on ikävää kun vanhemmat eivät ymmärrä lasten parasta, kun saatais se mutans-tartunta vältettyä eli syljestä tarttuu vanhemmista lapseen , jos samaa lusikkaa tai nuollaan tutti puhtaaksi, ni voi lapsi parkaa, sit annetaan koko ajan jotain kun se lapsi muuten itkee...kyllä itkee sitten ainaskin kun paikataan ja särkee hampaita, pikkusen ajatelkaa äidit ja isät valintojanne...

Alkuperäinen kirjoittaja YH:
Mua vituttaa aivan suunnattomasti, että mun ei kannata tehdä töitä. Siis olen 2 lapsen yh ja työnteko ei todellakaan kannata, jos on paska palkka. Vaikka teen sen 40h/vko. Ei auta ei. Helpommalla pääsis kun menis sossuun. yhtä paljon tulee rahaa ja ei tarvitse stressata töissä! Sain kesälomarahat ja KAIKKI hiellä ja vaivalla ansaitsemani lomaraha meni KELALLE. Koska hehän antavat joka kuukausi mulle asumistukea (koska tuloni on niin paskat!!!!) ja näin ottavat omansa takaisin tietty jos saan hieman ylimääräistä. Helvetin hyvää kesälomaa vaan meille :'(. Ja sit viel ihmetellään miks suomalaisille ei kelpaa esim. siivoojan työ.
No, opiskele parempi ammatti.

Elämäänsä tyytyväinen
Kyllä minä olen sitä mieltä ettei kenellekään kannata olla kateellinen. Jokaisella on omat ongelmansa ja surunsa elämässään ja jos heillä jokin osio sattuu sujumaan niin miksi kadehtia?

Viude
Jos aina kadehtii toisia, oma elämä valuu hukkaan, kun ei ehdi nauttia, koska funtsii toisten tekemisiä, ei kandee...olen sen ainaskin ite pikkuhiljaa oivaltanut ja olen siitä onnellinen!!!:)

vieras
Eläminen pienellä palkalla on kallista. Pienipalkkaisia voitaisi jollakin tapaa tukea jotta ero käteenjäävästä osuudesta olisi aina enemmän kuin työttömällä. Onhan se outoa että isopalkkaisilla on hulppeat lisäedut työnantajan puolesta, mutta pienipalkkaisilla, jotka etuja todella tarvitsisivat, ei mitään.

Niin, eivätkä kaikki voi olla hyväpalkkaisissa töissä, yhteiskunta ei toimi niin.

Yhteistyössä