Minä vaan huudaan! Miehen ja mun väliset keskustelut ovat nykyään tätä

  • Viestiketjun aloittaja ringa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mulla on ratkasu tohon :D hommatkaa molemmat teitokoneet ja mesetelkää :D näin meillä! tai jos miehesi käy mököttää eikä suostu puhumaan niin vie sen eteen paperi ja kynä ja sano että aletaa sitten kirjeenvaihtoa
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on ratkasu tohon :D hommatkaa molemmat teitokoneet ja mesetelkää :D näin meillä! tai jos miehesi käy mököttää eikä suostu puhumaan niin vie sen eteen paperi ja kynä ja sano että aletaa sitten kirjeenvaihtoa
Joskus teen A4 tulosteita ja kirjoitan niihin yksinkertaisia OHJEITA esim. Omat astiat koneeseen, pyykit koriin, kengät eteiseen jne. :)
 
ihan tosi.
älä huuda.
vaan ala puhumaan. älä käske vaan pyydä.

Ola häntä kohtaan mukava. älä nipota, huda tai muuta tuollaista vaan kehu, koske yms..

Jos on yhtään fiksu mies niin alkaa hän huomaamaan että hällä onkin ihana vaimo ja taas pian keskustelee kanssasi
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
ihan tosi.
älä huuda.
vaan ala puhumaan. älä käske vaan pyydä.

Ola häntä kohtaan mukava. älä nipota, huda tai muuta tuollaista vaan kehu, koske yms..

Jos on yhtään fiksu mies niin alkaa hän huomaamaan että hällä onkin ihana vaimo ja taas pian keskustelee kanssasi
Valitettavasti me ollaan henkisesti niin kaukana toisistamme, että emme edes koske oikeastaan toisiamme enää :( Nukumme eri huoneissa ja iltaisin kun lapset nukkuu, toinen katsoo telkkaa toinen on koneella. Muutama sana vaihdetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
ihan tosi.
älä huuda.
vaan ala puhumaan. älä käske vaan pyydä.

Ola häntä kohtaan mukava. älä nipota, huda tai muuta tuollaista vaan kehu, koske yms..

Jos on yhtään fiksu mies niin alkaa hän huomaamaan että hällä onkin ihana vaimo ja taas pian keskustelee kanssasi
Valitettavasti me ollaan henkisesti niin kaukana toisistamme, että emme edes koske oikeastaan toisiamme enää :( Nukumme eri huoneissa ja iltaisin kun lapset nukkuu, toinen katsoo telkkaa toinen on koneella. Muutama sana vaihdetaan.
sitten ehdottomasti alatte kokoamaan suhdettanne.
varmaan molemmat sisimmässnne kaipaatte aikaa kun teillä oli toisenne.

Ala pikkuhiljaan osoittamaan huomiota. yritä luoda yhteys.
.älä heti hermostu jos mies ei ensin ymmärrä ettet oo sotasuunnitelmissa. ehkä hän ensin varautuu ja saattaa käyttäytyää uhmakkaasti
mutta uskoisin että se että alat yrittämään parantaa suhdettanne, voi parantaa suhdettanne.

Ihan vaan huomaa hänen hyvät teot/ puolet ja kerro niistä.
Tee vaika lempiruokaa. Voit koskea pikkuisen. silleen että jos ette enään koske toisiinne niin vaika kun hän istuu niin käsi käväse olkapäällä tai jotain..pikkuhiljaa..

Älä anna asioiden vain olla jos kerran ne ei ole hyvin
 

Yhteistyössä